Китайські автовиробники зіткнулися із першою серйозною кризою. Європейські продажі китайських електромобілів у серпні показали найгірші результати за останні півроку, знизившись на 48 відсотків порівняно з аналогічним періодом минулого року. Особливо постраждав британський бренд MG, що належить китайській SAIC Motor, чиє падіння склало 65 відсотків. Єдиним винятком став BYD, який збільшив продажі на 19%.
Невизначеність, пов’язана з митами Євросоюзу на китайський імпорт електромобілів, стала однією з причин падіння продажів MG. Аналітики вказують, що виробник більше уваги приділяє сегменту гібридів. MG використала свою давню впізнаваність імені для відновлення бренду, але високі мита ЄС у розмірі 38 відсотків погіршили становище SAIC, що вплинуло на показники MG.
Але не в усіх європейських країнах така ситуація із продажем електромобілів. Наприклад, нещодавно стало відомо, що у Норвегії купили рекордну кількість електромобілів. У серпні частка “зелених” машин у загальному обсязі продажів склала 94 відсотки – і це новий світовий рекорд. За підсумками восьми місяців 2024 року частка електрокарів склала 87 відсотків.
Серед бестселерів у Норвегії, крім лідируючої з великим відривом від конкурентів Tesla Model Y, представлені Volvo EX30, Skoda Enyaq, Volkswagen ID.4 та Audi Q4 e-tron.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz вийшов із спільного проекту з BYD з випуску електромобілів.