Виробництво сталі є однією з найбільш енерго- та ресурснозатратних етапів виробництва автомобіля. Щоб зменшити вплив своїх транспортних засобів на навколишнє середовище, Porsche заявляє, що з 2026 року використовуватиме сталь зі зниженим викидом CO2 під час виробництва у своїх автомобілях.
Матеріал буде поставлятися компанією H2 Green Steel за новою технологією. У цьому процесі використовується електрика та водень, а не коксівне вугілля, щоб нагріти сталь до потрібної температури. Це допомагає зменшити викиди CO2 під час виробництва на цілих 95 відсотків.
Porsche заявляє, що з 2026 року використовуватиме сталь із низьким рівнем викидів напряму, як і деякі її прямі постачальники. Однак компанія не зможе повністю перейти на нову сталь через виробничі обмеження. Porsche отримає лише 35 000 тон від H2 Green Steel. Хоча це може здатися чималим числом, у 2022 році автовиробник використав 220 000 тонн сталі у своїх автомобілях.
“Porsche працює над створенням вуглецево-нейтрального балансу по всьому ланцюжку створення своїх автомобілів до 2030 року. Сталь зі зниженим вмістом CO₂ відіграє ключову роль у нашій стратегії сталого розвитку”, – сказала Барбара Френкель, керівник відділу закупівель Porsche.
Автовиробник не перший, хто зобов’язався використовувати сталь з низьким вмістом CO2. Volvo та Mercedes також підписали угоди з постачальниками за подібними процесами.
У компанії кажуть, що поступово зменшують кількість сталі, яку використовують у своїх автомобілях, на користь більш легкого алюмінію. Однак сприятливі механічні властивості сталі ускладнюють її повне усунення. Знайти спосіб зменшити вплив на навколишнє середовище буде важливо, оскільки металургійна промисловість забезпечує до 7 відсотків прямих викидів CO2 у всьому світі на рік.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche Taycan встановив новий рекорд швидкості.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: