Американський виробник електромобілів розробив власну технологію переробки і утилізації відпрацьованих акумуляторних блоків.
Інформація про зусилля Tesla в області утилізації акумуляторів з’явилася у річному звіті про вплив на навколишнє середовище за 2020 рік. У ньому говориться, що компанія протягом багатьох років співпрацювала зі сторонніми переробниками відпрацьованих тягових батарей та паралельно розробляла власну «унікальну систему утилізації акумуляторів».
Наприкінці 2020 року Tesla запустила першу чергу власного підприємства з переробки відходів виробництва акумуляторів та акумуляторів з вичерпаним терміном служби на Gigafactory у Неваді.
«Вторинна переробка на місці наближає нас на крок до того, щоб замкнути цикл виробництва матеріалів, дозволяючи передавати сировину безпосередньо нашим постачальникам нікелю та кобальту. Цей об’єкт відкриває цикл інновацій для великомасштабної утилізації акумуляторів, дозволяючи Tesla швидко покращувати існуючі конструкції за допомогою оперативного навчання та проводити технологічні випробування продуктів», – йдеться у документі.
Як стверджується, Tesla може відновлювати понад 92% вихідних матеріалів акумуляторних батарей. З таким рівнем переробки, компанія, фактично, стає виробником нікелю, кобальту та інших металів, які використовуються у виробництві батарей. За даними Tesla, у 2020 році у Неваді було перероблено 1300 тонн нікелю, 400 тонн міді та 80 тонн кобальту. Надалі, лінії з переробки акумуляторних комірок з’явиться на всіх заводах компанії, в тому числі на двох нових майданчиках, які будуються у Німеччині та Техасі.
«Ми маємо намір адаптувати рішення з переробки для кожного місця й, таким чином, повторно вводити цінні матеріали назад у наш виробничий процес. Наша мета – розробити безпечний процес переробки з високим ступенем відновлення, низькими витратами та низьким впливом на навколишнє середовище. З економічної точки зору ми очікуємо побачити значну економію у довгостроковій перспективі, оскільки витрати, пов’язані з великомасштабним відновленням та переробкою акумуляторних матеріалів, будуть набагато нижчі, ніж купівля додаткової сировини для виробництва комірок», – йдеться у звіті Tesla.
Цікаво, що на Gigafactory у Неваді налагоджена переробка брухту від виробництва акумуляторних батарей Panasonic. Цим займається компанія Redwood Materials, заснована співзасновником та технічним директором Tesla Дж. Б. Штраубелем, який залишив компанію Ілона Маска у 2019 році.
Як раніше повідомляв Autogeek, електромобіль Tesla здав нетверезого водія копам, коли той заснув за кермом.
За матеріалами: Electrek
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: