in

Випробування акумуляторів плагін-гібридів з пробігом: які авто у лідерах

Деградація акумуляторів — це проблема не лише для електромобілів: вона також впливає на плагін-гібридні авто. За даними німецької компанії ADAC, акумулятори Mercedes-Benz мають найкращий термін служби акумуляторів.

Нещодавнє дослідження, опубліковане німецьким ADAC, виявило відчутні, реальні відмінності у старінні високовольтних акумуляторів у PHEV-гібридів різних виробників.

Нещодавнє дослідження, проведене німецькою автомобільною групою ADAC та аналітиками даних австрійської компанії з виробництва акумуляторів AVILOO, проаналізувало понад 28 500 вимірювань стану гібридних електромобілів з можливістю підзарядки від мережі протягом шести років та кількох брендів автомобілів.

Хоча дослідження показало, що деградація акумуляторів для більшості брендів залишається в межах середнього терміну служби автомобіля, виявляється, що одним з найсильніших маркерів довговічності акумулятора була марка протестованого автомобіля.

Іншими словами, не всі акумулятори плагін-гібридів однаково надійні. За даними дослідження, у топі рейтингу за надійністю – Mercedes-Benz, BMW та Volvo. Вони перевершили акумулятори від основних автомобільних брендів, таких як VW, Ford та Mitsubishi.

Щодо порівняння брендів, моделі Mercedes-Benz зазвичай демонструють дуже стабільну роботу акумуляторів до пробігу 200 000 кілометрів. Це контрастує з Mitsubishi, чиї PHEV-гібриди вже демонструють значну деградацію навіть при невеликих пробігах, хоча цей показник дещо стабілізується протягом їхнього терміну служби.

Деградація акумуляторів в автомобілях Volkswagen Group та Volvo залишається в межах звичайного діапазону. У моделях Ford ємність акумулятора зменшується надзвичайно рано.

При цьому, більшість PHEV-гібридів підтримують понад 80% рівня заряду акумуляторів після пробігу у 200 000 км, причому деякі з більш продуктивних акумуляторів працюють значно краще.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Mercedes-Benz може перейти на використання двигунів BMW.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електричний тягач Tesla Semi оновили: перші подробиці