Subaru знімає з виробництва седан та універсал Legacy, щоб зосередитись на випуску нових електромобілів – переважно позашляховиків та кросоверів. Відомо, що місце моделі на японських заводах компанії займуть моделі на спільних платформах з Toyota.
Японський автовиробник випустив свій перший електричний кросовер Solterra у грудні 2022 року. Після продажу 8872 екземплярів Solterra минулого року, у 2024 році продажі дещо сповільнилися через вихід значної кількості моделей-конкурентів на ключові ринки. Так, за перші три місяці 2024 року Subaru продала 1147 екземплярів Solterra, що на 15% менше, ніж минулого року.
Японський автовиробник зробив кілька ключових змін у керівництві протягом минулого року, аби прискорити виведення на світові ринки нові моделі кросоверів та повнопривідних універсалів на електротязі.
Під новим керівництвом Subaru оприлюднила оновлену стратегію випуску електромобілів, включаючи цільовий показник продажів електромобілів на рівні 50% до 2030 року. Це велика різниця з попередньою цільовим показником продажів гібридних електромобілів і електромобілів до 2030 року на у 40%.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Subaru готує семимісний електромобіль разом із Toyota.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: