Нідерландський підрозділ Porsche перетворив електричний мінівен Volkswagen ID.Buzz на сервісний фургончик Rennienst із 50-х років минулого століття.
Основною для нового Buzz Renndienst стала пасажирська версія VW ID. Buzz 1st Max із 204-сильним електродвигуном на задній осі та тяговою батареєю на 77 кВт•год. Кузов фургону пофарбували у фірмовий відтінок Burgundy Red, який використовувався для попередніх T1 та T2 Renndienst. На дверях і задніх бічних вікнах – контрастна біла графіка Porsche і Renndienst.
Усього виготовили вісім таких фургонів. Їх виставлять у голландських дилерських центрах Porsche. Після завершення виставки, присвяченої 75-річчю бренду, мінівени Rennienst планують використовувати у рекламних цілях на різних заходах.
Перший Porsche Renndienst з’явився ще 1954 року на перегонах на витривалість Mille Miglia в Італії. Він використовувався гоночною командою марки як автомобіль підтримки. Основою для першого сервісного фургону послужив мінівен Volkswagen T1. Його просторий салон вміщував все необхідне команді у такому екстремальному заїзді, як перегони дорогами загального користування довжиною у 1000 миль (1609 км).
У 50-х – 70-х роках фургони на базі Volkswagen Transporter (T1 і T2) проїхали за гоночними командами Porsche сотні тисяч кілометрів й часто служили не тільки пересувними сервісними центрами, але й готелями для членів команди. Деякі із уцілілих екземплярів досі зберігаються у музеях та приватних колекціях.
У 2020 році Porsche показала своє бачення мінівену – концепт Vision Renndienst. Він відрізнявся футуристичним дизайном, центральни водійським сидяннім, що повертається проти руху автомобіля та просунутим автопілотом. Але запускати його у серію компанія не планує.
Як раніше повідомляв Autogeek, Porsche Taycan відзначив 3 роки існування випуском 100-тисячного екземпляра.
За матеріалами: Porsche
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: