Volkswagen намагається максимально наблизитись до своїх клієнтів, тому почав співпрацювати з соцмережею Pinterest.
Разом партнери створять віртуальний тест-драйв електричного кросовера ID.4.
Користувачам застосунку Pinterest доступний віртуальний тест-драйв у форматі огляду електромобіля 360 градусів.
“Цей тест-драйв покаже потенційним клієнтам наскільки функціональним та веселим є наш новий електромобіль”, – каже старший віце-президент з маркетингу брендів Volkswagen Кімберлі Гардінер.
На сьогодні Pinterest має близько 8 000 000 користувачів, багато з яких виявляють цікавість до автомобільної теми. При тому що подібна співпраця з німцями для соцмережі буде першим досвідом.
“Новий Volkswagen ID.4 це справді щось дивовижне, але щоб відчути магію електромобіля вам вже не потрібно в нього сідати. Співпраця з автовиробником буде чимось новим для Pinterest”, – говорить керівник відділу креативної стратегії Pinterest Енді Холтон.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Volkswagen представила першу модель анонсованої лінійки високопродуктивних електромобілів з індексом GTX. Першим «спортивний» індекс до назви отримав електричний кросовер Volkswagen ID.4, офіційно представлений у вересні 2020 року.
По матеріалах: carscoops.com.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: