in ,

Volkswagen ID.4 GTX – перший високопотужний електромобіль марки: характеристики

На ринку Європи продажі спортивного електрокросовера почнуться влітку 2021 року.

Компанія Volkswagen представила першу модель анонсованої нещодавно лінійки високопродуктивних електромобілів з індексом GTX. Першим «спортивний» індекс до назви отримав електричний кросовер Volkswagen ID.4, офіційно представлений у вересні 2020 року.

Від базового кросовера спортивна версія відрізняється кузовним обвісом, заниженою на 15 мм підвіскою та особливими 20-дюймовими колісними дисками з низькопрофільними шинами.

Новинку укомплектували двома двигунами (по одному на осі), загальною потужністю 295 к.с. Надбавка у 94 к.с. дозволяє ID.4 GTX розвивати швидкість у 100 км/год уже через 6,2 секунди після старту, тоді як базовий кросовер розмінює «сотню» на 2,3 секунди пізніше. Крім того, для спортивної модифікації обмежувач швидкості пересунули на 20 км/год, до 180 км/год.

За замовчуванням Volkswagen ID.4 GTX пересувається за рахунок заднього двигуна. Встановлений на передній осі додатковий електродвигун підключається за кілька мілісекунд під час прискорення або в інших ситуаціях, коли є необхідність у високій продуктивності. У новому їздовому режимі «Traction» він буде активований постійно.

Батарею ID.4 GTX отримав від топової модифікації ID.4 – блок з 24 комірок загальною потужністю 77 кВт•год. Запах ходу заявлений на рівні 480 км.

У Європі новий спортивний кросовер буде коштувати від 50 000 євро. Для порівняння, Volkswagen ID.4 у стартовій версії First Edition оцінили у 36 300 євро, а ID.4 Pro – у 33 000 євро.

Як раніше повідомляв Autogeek, електрокросовер Volkswagen ID.5 показали на шпигунських фото.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Німецьку «дочку» китайського електричного стартапу Byton оголошено банкрутом

На кемперну систему Tesla Cybertruck надійшло замовлень на 50 млн доларів: вона ще навіть не існує