in ,

Відбулася світова премʼєра нового електромобіля Volkswagen ID.7: флагман із запасом ходу 700 км

Volkswagen ID.7 дебютував як новий флагманський електричний седан марки. Він прибуде до Європи та Китаю цієї осені, а до Північної Америки доїде у 2024 році.

VW ID.7 доступний у двох комплектаціях: Pro та Pro S. Обидві мають електромотор потужністю 282 кінські сили (210 кіловат). Pro постачається з акумулятором із загальною ємністю 82,0 кіловат*години (77,0 кВт*год нетто), що забезпечує орієнтовний запас ходу за циклом WLTP у 615 кілометрів (382 милі). Система підтримує зарядку постійним струмом потужністю 170 кВт.

Pro S отримує пакет із загальною ємністю 91,0 кВт*год (86,0 кВт*год нетто), що забезпечує приблизно 700 км (435 миль) їзди. Зарядна потужність постійного струму становить 200 кВт.

ID.7 має довжину 4961 міліметр і має колісну базу 2966 мм. Ці показники можна порівняти з електричним седаном Mercedes-Benz EQE довжиною 5001 мм з колісною базою 3119 мм. Без урахування зовнішніх дзеркал, VW має ширину 1862 мм. Коефіцієнт лобового опору кузова становить від 0,23 в залежності від комплектації, яку обирає покупець.

Всередині ID.7 стандартно оснащений проекційним дисплеєм доповненої реальності. Ця технологія дозволяє розробникам створити спрощену панель приладів, яка показує лише необхідну інформацію, як-от швидкість автомобіля та різні попередження.

Завдяки системі доповненої реальності інформація виглядає на різних відстанях від водія. Наприклад, швидкість здається близькою, але стрілки повороту здаються далі. Інформація на дисплеї може включати такі речі, як розмітка смуг, інформація про відстань і обмеження швидкості. Елементи керування на кермі дозволяють налаштовувати інформацію на HUD відповідно до того, що хоче бачити водій.

15,0-дюймова інформаційно-розважальна система розташована в центрі приладової панелі. Сенсорні повзунки з підсвічуванням дозволяють регулювати температуру в салоні та гучність звуку.

Система Travel Assist включає адаптивний круїз-контроль і систему допомоги при зміні смуги руху. Технологія здатна виявляти обмеження швидкості та автоматично регулювати швидкість автомобіля.

VW рекламує, що ID.7 має найдосконалішу систему кондиціонування повітря бренду з часів Phaeton. Вентиляційні отвори мають двигуни, які переміщують їх вертикально та горизонтально, щоб система могла розподіляти повітря по великій площі кабіни. Він також реагує на голосові команди. Наприклад, водій, кажучи «Привіт, Айда, у мене холодні руки», спрямовує теплий порив на пальці людини і включає обігрівач керма.

Покупцям доступні високотехнологічні сидіння. Передні крісла доступні з регулюванням потужності до 14 напрямків. Функція Climatronic використовує датчики температури та вологості для їх автоматичного нагрівання або охолодження. Масажна система має 10 повітряних подушок, а преміальна версія додає ще дві подушки для роботи над тазом і хребтом пасажира.

Додатковий панорамний люк має інтелектуальну скляну панель. Полімердисперсний рідкокристалічний шар дозволяє перемикатися між непрозорим і прозорим за допомогою кнопки або голосового керування.

VW буде виготовляти ID.7 для ринків Європи та Північної Америки на своєму заводі в Емдені в Німеччині. Виробництво розпочнеться у другій половині року. Про ціну поки що не повідомили.

За матеріалами: motor1.com

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Французи включаються у цінову війну із Tesla та BYD: електромобілі Renault можуть втратити в ціні

Запас ходу 560 км: найпотужніший електромобіль бренду BMW i7 M70 представлено офіційно