З колосальним миттєвим крутним моментом 1100 Нм (811 фунт-фут) новий електричний седан BMW i7 M70, ймовірно, може зрушити гори.
BMW 7 Series G70 вже пропонується як модель M Performance, якщо ви виберете M760e xDrive з його шестирядним двигуном гібридної силової установки. На автосалоні у Шанхаї (Auto Shanghai 2023) у Китаї BMW заявили, що припиняють використання двигуна внутрішнього згоряння для i7 M70, свого найпотужнішого серійного електромобіля на сьогодні. Двомоторний і повнопривідний седан був анонсований минулого року, коли дебютувало сьоме покоління 7 Series, і тепер він нарешті презентований на загал.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/bmw-i7-m70-driving-08-1024x683.jpg)
Третя електрична модель M Performance після i4 M50 і iX M60 має більше потужності, ніж обидві, пропонуючи колосальні 650 кінських сил і 811 фунт-фут (1100 Н-метрів) крутного моменту. Остання цифра доступна лише за умови активації M Launch Control або якщо включена функція M Sport Boost. У спортивному режимі ви все ще отримуєте величезні 748 фунт-фут (1015 Нм).
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/bmw-i7-m70-interior-00-1024x679.jpg)
Оскільки i7 M70 є найпотужнішим електромобілем, це також робить його найшвидшим електричним BMW. Йому потрібно 3,5 секунди від 0 до 60 миль/год (96 км/год) або 3,7 секунди, щоб досягти 62 миль/год (100 км/год) з місця.
Загалом, він продовжуватиме прискорюватися, доки електронний обмежувач максимальної швидкості не спрацює на позначці 155 миль/год (250 км/год). Це вражаючі цифри для надзвичайно важкого автомобіля: 5 929 фунтів для моделі для США або 2 695 кілограмів для європейської моделі. Ці цифри не дуже далекі від XM.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/bmw-i7-m70-driving-07-1024x683.jpg)
M70 стоїть вище xDrive60 у лінійці i7 і обіцяє запропонувати запас ходу 303–348 миль (488–560 кілометрів) у циклі WLTP або до 295 миль у тестах BMW на основі процедури EPA.
Повнорозмірний електричний розкішний седан може похвалитися великою акумуляторною батареєю з корисною ємністю 101,7 кВт-год, яку можна заряджати від постійного струму до 195 кВт, у цьому випадку для зарядки від 10 до 80 відсотків потрібно 34 хвилини.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/bmw-i7-m70-exterior-20-1536x1024-1-1024x683.jpg)
M70 — це не тільки продуктивність, оскільки ця BMW також має режим Max Range, який буде пропонуватися в моделі i7. Як випливає з назви, він налаштований так, щоб максимізувати ефективність і долати більше кілометрів на одному заряді.
Зміни включають обмеження потужності та максимальної швидкості з одночасним зменшенням деяких функцій комфорту, щоб подовжити запас ходу на 15-25 відсотків. Зокрема, ви не зможете перевищувати 56 миль/год (90 км/год), в той же час система клімат-контролю, підігрів/вентиляція сидінь і підігрів рульового колеса будуть вимкнені.
Окрім великої потужності, BMW заявляють, що внесли додаткові налаштування в систему xDrive, амортизатори та рульове управління, щоб зробити електричну люксобаржу веселішою під час керування. BMW i7 M70 отримала адаптивну двовісну пневматичну підвіску, рульове керування задніми колесами, гальма M Sport у стандартній комплектації, а також додаткову зсувну панель між перегородкою та вежами пружинної стійки для підвищення жорсткості передньої частини кузова.
Високопродуктивні шини також дебютують на i7 в поєднанні з 20-дюймовими колесами в якості опції. Стандартні 21-дюймові легкосплавні диски поставляються в суцільному чорному кольорі з глянцевими металевими вставками.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/bmw-i7-m70-exterior-51-1536x1024-1-1024x683.jpg)
З i7 M70 BMW додає нове двокольорове покриття для загальної кількості з восьми комбінацій. На вибір є понад 100 варіантів індивідуального фарбування, включно з деякими, зарезервованими для моделей M і матовими лівреями Frozen.
Офіційні зображення привернули увагу до металевого екстер’єру Liquid Copper у поєднанні з Sapphire Black, розділених елегантною смугою. Уперше ви можете мати підсвічену решітку радіатора i7 із глянцевим чорним контуром.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/04/bmw-i7-m70-interior-04-1536x1025-1-1024x683.jpg)
Зсередини i7 M70 став першим автомобілем BMW, який використовує iDrive 8.5 із оновленим головним екраном із функцією QuickSelect, щоб уникнути необхідності переходити через підменю. Як це працює? Шляхом розміщення піктограм у вертикальному положенні на стороні екрана водія для швидкого доступу. Структуру меню також було переосмислено, щоб зробити користування приємнішим.
BMW i7 M70 надійде в продаж у другій половині 2023 року, а вартість буде оголошена ближче до запуску. Він, безумовно, буде дорожчим у порівнянні з i7 xDrive60, доступним у Сполучених Штатах від $119 300.
Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв про те, що електромобіль BMW i7 проходить зимові випробування поблизу Полярного кола.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: