Компанія Porsche продовжує розширювати асортимент модифікацій електричного кросовера Macan: нова версія GTS є майже топовою, і допрацьована в плані їздових налаштувань.
Електричний кросовер до сьогодні пропонувався у чотирьох версіях – Macan, Macan 4, Macan 4S та Macan Turbo. Свіжепредставлений Macan GTS займе в ієрархії місце між Macan 4S та Macan Turbo.
Силова установка у Macan GTS – двомоторна, причому задній електромотор тут такий самий, як у Macan Turbo. Максимальна сукупна віддача двох електромоторів у Macan GTS в режимі Launch Control складає 571 к.с. і 955 Нм.
До 100 км/год Macan GTS розганяється за 3,8 секунди, максимальна швидкість — 250 км/год. Ємність батареї у всіх версій однакова – 100 кВт*год (з них споживачеві доступні 95 кВт*год), Macan GTS може проїхати на одній зарядці 585 км за циклом WLTP.
Цікаво, що для силової установки Macan GTS написаний унікальний саундтрек, причому він доступний у двох видах – Sport і Sport Plus.
Macan GTS оснащений спеціальним чином налаштованою адаптивною превмопідвіскою із зменшеною на 10 мм стандартною висотою, характеристики стабілізаторів поперечної стійкості переглянуті у бік більш точної керованості, а у вигляді опції пропонується повнокероване шасі. Стандартні колеса – 21-дюймові, за доплату доступні 22-дюймові.
Пакет Sport Chrono входить у стандартне оснащення та доповнений найбільш продуктивним режимом Track, який не щадить батарею. Задній диференціал оснащений електронно керованим блокуванням.
На Macan GTS дебютує пакет Sport Design, який буде доступний і для інших версій: у цей пакет входить більш рельєфний передній спойлер, нова нижня частина заднього бампера з псевдодифузором, накладки на колісні арки, накладка на задній спойлер і ширші пороги.
Новий Porsche Macan GTS вже доступний для замовлення, у Німеччині він коштує від 104 200 євро, тоді як Macan 4S можна купити за 90 700 євро, а Macan Turbo обійдеться щонайменше 115 500 євро.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, класичний Porsche 911 перетворили на електромобіль.