Дебати про те, чи справді електромобілі зменшують вуглецевий слід, все ще тривають, але дослідження випускника Гарвардського університету на ім’я Лукас Вудлі, опубліковане в The Harvard Gazette, можливо, дасть відповідь на це питання.
Його дослідження показують, що власники електромобілів повинні проїхати в середньому не менше 89 200 км без заміни батареї, щоб сприяти збереженню довкілля. За статистикою, в середньому власники електромобілів у Європі та США проїжджають від 15 до 22 000 км на рік. Таким чином, знадобиться щонайменше чотири роки, перш ніж власники електромобілів зможуть помітно зменшити викиди вуглекислого газу у порівнянні з роботою авто з ДВЗ.
Вудлі також згадав у своєму дослідженні, що бюджетні електромобілі повинні проїхати майже 45 000 км, щоб компенсувати значні викиди, які утворюються під час виробництва акумуляторних батарей малої ємності. Якщо ж електромобіль оснащений великою тяговою батареєю, то для компенсації її виробництва знадобиться подолати понад 105 000 км.
![](https://autogeek.com.ua/wp-content/uploads/2023/09/1175167-1024x682.jpg)
Дослідження показало, що деякі власники позбавляються своїх електромобілів навіть до того, як досягнуть зазначеного рекомендованого пробігу для зменшення вуглецевого сліду. У свою чергу, ці власники завдають більше шкоди навколишньому середовищу. Вудлі припустив, що цим людям краще їздити на автомобілях з ДВС.
“Якщо ви їздите досить багато, то ви, ймовірно, добре підходите для керування електромобілем. З іншого боку, якщо ви рідко керуєте автомобілем, а транспортний засіб здебільшого стоїть у гаражі, то вам, навпаки, буде краще володіти автомобілем з бензиновим двигуном”, – сказав Вудлі.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, покупці електричних пікапів схожі на тих, хто раніше вибирав їхні бензинові версії.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: