in

В Cadillac пояснили значення назви першого електричного кросовера бренду – Lyriq

Cadillac пояснив, чому перший електричний кросовер бренду отримав ім’я саме Lyriq.

За словами керівника компанії по стратегії глобального бренду Філа Даучі, на те є декілька причин, одна з яких – музика.

З того моменту, як Cadillac отримав популярність в 1990-х, він змінив декілька підходів до іменувань нових моделей. Спочатку вони отримували імена, далі використовувалась буквенно-цифрова номенклатура, що пов’язано з філософією бренду “Мистецтво і наука”.

Тепер же, вступаючи в еру електрифікації автомобілів, в компанії вирішили знову давати їм імена.

Даучі зазначив, що Cadillac являється найбільш згадуваним у піснях брендом автомобілів. Тому Lyriq співвідносили зі словом “лірика”.  

Окрім цього в компанії вирішили замінити CT і XT на закінчення “iq”. По такому ж принципу названий і наступний електромобіль від Cadillac – Celestiq, що має стати флагманом бренду.

“Нова структура імен сигналізує про те, що Cadillac виводить на ринок інший тип транспортного засобу, в якому людина, природа і машина працюють поряд”, – додав Даучі.

Як раніше повідомляв Autogeek, Cadillac оголосив дату презентації електричного Lyriq. Захід буде транслюватись онлайн та відбудеться 6 серпня.

По матеріалах: autoblog.com.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Експерти перевірили газові заправки: якість покращилась, але є проблеми з недоливом

«Слуги народу» намагаються переконати Шмигаля скасувати ДСТУ для шкільних автобусів