Renault і Nissan підписали з Uber Меморандум про взаєморозуміння (MOU), націлений на «електрифікацію» поїздок по Європі для своїх покупців.
Компанії досліджують потенціал тісної співпраці, щоб через додаток Uber надавати партнерам-водіям на європейських ринках (особливо у Великобританії, Франції, Нідерландах і Португалії) доступні за ціною електромобілі. Це партнерство стане продовженням успішної пілотної програми, реалізованої Nissan і Uber в Великобританії.
Меморандум, підписаний компаніями, було оголошено 8 вересня 2020 року – як частина заяви Uber про його перетворення в платформу для екологічно чистого транспорту. До 2025 року для семи столиць Європи (Амстердам, Берлін, Брюссель, Лісабон, Лондон, Мадрид і Париж) на частку EV буде припадати 50% кілометрів сумарного пробігу автомобілів, що використовують Uber. Це означає, що вже до кінця 2021 року водії Uber в містах, де зосереджено 80% діяльності Uber в Європі, зможуть вибирати автомобілі з нульовою токсичністю викидів.
Згідно з меморандумом, компанії будуть вивчати способи співпраці, здатні прискорити впровадження електромобілів і розвиток «екосистеми EV» в європейських містах.
Це, зокрема, дії, націлені на:
- Пропозицію партнерам-водіям (через додаток Uber) доступу до електромобілів Renault і Nissan: Renault ZOE і Nissan Leaf, а також до нових EV обох компаній, які з’являться в майбутньому.
- Розширення реалізованої в Великобританії пілотної програми на Францію до кінця 2020 року з перспективою її подальшого розгортання в Нідерландах, Португалії, а також на інших ринках.
- Розробку спільних маркетингових та освітніх планів, щоб:
1) рекламувати електромобілі і їх переваги для партнерів-водіїв Uber;
2) пропонувати тест-драйви, які дозволять їм оцінити електромобілі.
«В останні роки ми тісно співпрацювали з місцевою владою, пропонуючи рішення для все більш гострих проблем великих міст, пов’язаних з транспортом, зниженням викидів вуглекислого газу (декарбонізацією) і якістю повітря. Підписуючи цей меморандум, ми маємо намір об’єднати наші сили, щоб прискорити прогрес », – сказав сказав Жиль Норман (Gilles Normand), старший віце-президент по напрямку електромобілів і мобільних сервісів групи Renault.
Джорді Віла (Jordi Vila), віце-президент з продажу і маркетингу Nissan Europe, додав: «З 10-річного досвіду з Nissan LEAF ми знаємо, що людям подобається їздити на електромобілях, і що перехід на інший вид енергії допомагає водіям економити гроші і підтримувати прагнення найбільших міст до збереження чистого повітря. Об’єднавшись з Uber в Великобританії, ми вже змогли підвищити обізнаність людей і впровадження екологічно чистих автомобілів. І ми дуже хочемо почати вивчення подальшого розгортання програми в Європі ».