in

“Сила вибору”: BMW планує стати лідером електромобільності завдяки 7 новим моделям

Компанія BMW поділилася планами електрифікації модельного ряду, в який до 2030 року увійдуть дев’ять нових моделей з нульовими викидами.

В рамках плану під назвою Power of Choice (“Сила вибору”) BMW збирається продати понад сім мільйонів гібридних і повністю електричних автомобілів, в тому числі під маркою MINI, протягом 10 років.

До 2030 року компанія має намір стати лідером в сегменті електрокарів, в якому змагаються з Audi, Jaguar, Lexus, Mercedes-Benz і Tesla. Для досягнення цієї мети компанії доведеться продавати в середньому по 460 000 “зелених” автомобілів в рік. Це куди більше, ніж результат минулого року: тоді було продано тільки 42 249 таких BMW, і всі вони i3 – перший і поки єдиний серійний електрокар марки.

У число нових повністю електричних моделей увійде електроверсія кросовера X3 під індексом iX3, представлена в липні. В 2021 році до неї приєднається i4 і серійна версія концепту iNext, яка отримає назву iX. Крім цього, в найближчі роки з’явиться невеликий кросовер на базі X1 – iX1, і нові електрокари i5 і i7, які стануть флагманами електричної лінійки. При цьому хетчбек i3 припинять виробляти, а він передасть ім’я наступнику на базі седана 3 серії.

Як раніше повідомляв Autogeek, BMW закриє завод у Мюнхені, щоб підготуватися до випуску електромобілів i4.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Двобій електромобілів: Tesla Model 3 Performance поганялась із Porsche Taycan

Uber співпрацюватиме з Renault і Nissan, щоб «електрифікувати» поїздки по Європі