in

Toyota не зможе випускати твердотільні акумулятори у великій кількості: у чому причина

Toyota знаходиться на початку шляху до масштабної “електричної” революції, інвестуючи у розробку та випуск електромобілів, щоб до 2026 року випустити наступне покоління авто на електротязі. Вони будуть живитися від класичних літій-іонних акумуляторів, які, імовірно, пропонуватимуть понад 750 км пробігу на повному заряді.

Плани японського автовиробника щодо твердотільної батареї, що здатна забезпечити запас ходу понад 1000 км на одному заряді, і яка ніби повинна піти в серію вже з 2027 року, можуть бути змінені. За словами представників компанії, перші електромобілі Toyota, які будуть працювати на твердотільних акумуляторах, матимуть дуже обмежені тиражі. Мова про випуск тисяч авто в рік.

Зазначається, що партнерство з нафтохімічною компанією Idemitsu дасть достатньо елементів лише для пари тисяч електромобілів у період 2027-2028 років.

Коли дві фірми оголосили про своє партнерство минулого місяця, вони сказали, що однією з головних цілей є створення основи для масового виробництва в 2030 році. Але, як каже Toyota, Idemitsu у найближчі роки зможе виробляти лише кілька тисяч тон свого сульфідного твердого електроліту.

У глобальному масштабі, де японський автовиробник хоче продати не менше 3,5 мільйони електромобілів до 2030 року, 10 000 автомобілів із твердотільними акумуляторами здаються краплею в морі. Але інсайдери зазначають, що за стабільного попиту на “далекобійні” авто об’єми виробництва інноваційних матеріалів будуть поступово збільшуватись.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTОGEEK, Toyota випустила 300-мільйонний автомобіль.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Для майбутнього Бонда: елегантний Aston Martin DB6 перетворили на електромобіль

Porsche показала третє покоління Panamera: названі ціни та дата дебюту в Україні