in

Тест-драйв MG Marvel R: електромобіль не лише для супергероїв

Габарити повнорозмірного кросовера, розгінна динаміка “гарячого” хетчбека, повний привід та нульові видики в атмосферу – це все про новий електричний кросовер MG Marvel R. У ході тест-драйву ми перевірили, чи ці розрізнені характеристики поєднуються у симбіозі, забезпечуючи водію та пасажирам комфорт та задоволення від поїздок.

Зовні

Електричний кросовер MG Marvel R має цілком сучасний дизайн. З’явись ця модель на українському ринку роки три тому, ми б навіть назвали його футуристичним. Вузькі світлодіодні фари, а також єдина світлова лінія через весь капот – це не що інше, як ходові вогні. Блоки фар розташувались у передньому бампері.

З корми кросовер виконаний у тому ж стилі – знову світлова лінія через всю ширину кузова, вузькі ліхтарі та бампер з великими дефлекторами для відведення повітря з-під машини. Вже традиційно для електричних кросоверів ручки дверей виконані висувними. Цікаво та незвично, що відкрити двері можна лише хватом знизу, інакше не вийде.

При цьому по профілю машини важко сказати, що перед вами кросовер. Стрімка форма кузова більше властива хетчбеку, чи чомусь купеподібному. У довжину MG Marvel R має 4674 мм та 1618 мм заввишки. Візуально кліренс у машини трохи завищений, але не позашляховий, але офіційні значення цього параметра не розголошуються.

Завершують образ величезні 20-дюймові колеса і доволі благородний колір кузова, який можна зустріти лише на окремих преміальних моделях корейських брендів – справжня екзотика на наших вулицях. Справді, дизайнери британського бренду з китайськими інвестиціями про зовнішній дизайн попіклувалися добряче.

В салоні

Серце салону машини – величезний, 19,4-дюймовий монітор, що розміщений по центру передньої консолі. Він розташований під невеликим кутом. Під екраном знайшлось місце для гаджетів, та з боку візуально здається, що сам девайс ніби завис у повітрі.

Людям з низьким ростом кут нахилу екрану може здатись не досить зручним через відблиски, при цьому більш високим водіям монітор проблем не створює. Наша рекомендація – уважно вивчити керівництво з експлуатації мультимедіа, адже регулювати через екран можна абсолютно все. В іншому випадку на вивчення можливостей справжнього “телевізора” прийдеться витратити кілька годин.

Управління клімат-контролем у електромобілі має широченні можливості адаптації під потреби кожного пасажира, однак теж надто зациклене на сенсорному дисплеї. Панель приладів також виконана у формі дисплею. До “зчитування” даних з нього також є питання через дрібнуватий та відмінний від центрального монітора шрифт показників. Зручно, що за бажанням на екран перед очима водія можна вивести карту навігації.

Цікаво, що водій може віддалено через мобільний застосунок дистанційно активувати обігрів салону та вибирати бажану температуру. На жаль, під час тижневого тесту скористатись цією опцією не вдалось, адже для верифікації потрібні розширені данні щодо авто, доступні певне лише власнику. Та все ж потенціал цієї опції та загалом можливостей офіційного застосунку мені дуже сподобався.

Також варто відзначити не стільки якість оздоблення у салоні, а саме підгонку усіх деталей – жодних сторонніх звуків, чи неакуратних стиків між панелями.

Багажний відсік має доволі скромний об’єм – лише 354 літри. Під підлогою знайшлось місце для сабвуфера Bose і ремкомплекту для коліс. Висока під іншою знаходяться електричні компоненти приводу задньої осі.

Питання техніки

Електричний кросовер MG Marvel R Performance оснащений системою повного приводу. Інженери оснастили модель трьома силовими агрегатами, один встановлено спереду та два ззаду. Сумарно вони розвивають 288 к.с. потужності та 665 Нм максимального крутного моменту. За необхідності покупці можуть також замовити електромобіль й у версії із заднім приводом та електромотором на 180 к.с.

На машині встановлений тяговий акумулятор ємністю 70 кВт*год, що вдалось розташувати під пасажирським салоном у межах колісної бази. Запас ходу по циклу WLTP заявлений на рівні 402 км для версії із заднім приводом та 370 км для героя нашого тесту з приводом на всі чотири колеса.

Автовиробник передбачив можливість заряджання електромобіля змінним струмом потужністю до 11 кВт: тоді повний заряд акумулятора вимагатиме близько семи годин. Також передбачена можливість заряджання постійним струмом – у такому разі заряджання акумулятора в межах 10-80% займе 43 хвилини.

Цікаво, що у випадку, якщо ви виберете машину з заднім приводом, то замість переднього електромотора отримаєте приємний сюрприз, а саме додаткову багажна ніша місткістю близько 150 літрів. Монопривідний варіант також на 90 кг легший, але він значно програє у динаміці. Так, від 0 до 100 км/год 180-сильна версія розганяється за 7,9 секунди, а герой нашого тесту – за вражаючі 4,9 секунди – справді чудовий результат. Також авто оснащене рідинним охолодженням акумулятора і функцією V2L, що дозволяє накопичувати та ділитись електроенергією з будинком.

У русі

Повноопривідний MG Marvel R з трьома електродвигунами може похвалитись бадьорим стартом зі світлофора. Такою динамікою може похвалитись далеко не кожний заряджений кросовер з ДВЗ.

Зазначимо, що характер героя нашого тесту багато в чому залежить від вибраного режиму. У Eco він спокійніший, хоча динаміки цілком вистачає для міста, а його кермо легке. А ось в режимі Sport електромобіль MG Marvel R ніби прокидається, також після активації “Спорта” педаль газу стає чутливішою.

Керованість на швидкості та курсова стійкість електромобіля на трасі – також не викликає нарікань. Завдяки точній роботі підсилювача керма та електронних асистентів, доволі високий та нелегкий електромобіль не намагається зійти з курсу при маневруванні на швидкості.

Також за таку керованість варто дякувати розташовану у підлозі батарею, що знижує центр ваги, тому високе авто не дуже крениться в поворотах при тому, що його підвіска досить м’яка. Навіть глибокі вибоїни плавно і тихо поглинаються, лише дрібні стики асфальту сприймаються трохи нервово через великі колеса та низькопрофільну гуму.

Замість висновку

Електромобіль MG Marvel R – це той випадок, коли вже в навіть машині популярного та демократичного бренду вже не відчуваєш компромісів. Авто має непогану розгінну динаміку, серйозний запас ходу та якісно зібраний салон. Ціна на повнопривідний кросовер починається від позначки у 1 641 004 грн. Якщо ж ви захочете прицінитись до більш скромної модифікації з приводом на задню вісь, то готуйте 1 364 040 грн.

Технічні характеристики

Довжина/ширина/висота, мм 4674x1919x1618

Колісна база, мм 2804

Об’єм багажника, л 357-1396

Потужність силової установки, к.с. 288

Розгін від 0 до 100 км/год, с 4,9

Ємність батареї, кВт*год 70

Запас ходу за циклом WLTP, км 370

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Скарги діють: Volkswagen повертає фізичні кнопки замість “сенсорів” у салон

Перетворить Cybertruck на човен: Tesla готує незвичний набір “водних” аксесуарів