Система Full Self-Driving (FSD) перестала реагувати на знаки «стоп» на перехрестях.
Автомобілі з активованою системою FSD продовжують рухатися зі швидкістю 9 км/год, створюючи потенційно аварійні ситуації. Серед тих, що «ігнорують» правила дорожнього руху Tesla Model S та Model X 2016–2022 років, Model 3 2017–2022 років та Model Y 2020–2022 років.
Як повідомило видання Reuters з посиланням на Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) США, загалом на сервіс відправлять 53 822 автомобілі. В агентстві вважають, що Tesla повинна відключити функцію «зупинки на ходу» шляхом оновлення програмного забезпечення Full Self-Driving.
У компанії проблеми у такій поведінці своїх автомобілів не бачать. Коментуючи рекомендації регулятора, генеральний директор Tesla Ілон Маски написав у Twitter: «…не було жодних проблем із безпекою цієї функції. Автомобіль просто сповільнився до ~ 2 миль на годину (3,2 км/год) і продовжив рух уперед, якщо огляд був чітким, без машин чи пішоходів».
Також у Tesla підкреслили, що станом на 27 січня 2022 року не відомо про будь-які аварії, травми або смертельні випадки, пов’язані з функцією «зупинки на ходу». При цьому ще 20 січня, після консультацій з NHTSA, компанія погодилася на відклик. Цілком ймовірно, основним аргументом стало нагадування регулятора про те, що федеральний закон «забороняє виробникам продавати автомобілі з дефектами, що створюють необґрунтований ризик для безпеки, включаючи навмисний вибір небезпечної конструкції».
Нагадаємо, що функція зупинка на ходу з’явилася в електромобілях Tesla 20 жовтня минулого року, після виходу чергового оновлення ПЗ. Зі слів виробника, для її використання транспортні засоби повинні рухатися зі швидкістю менше 5,6 миль (9 км) на годину, й поруч із перехрестям не повинно бути виявлено інших автомобілів, пішоходів або велосипедистів, що рухаються.
Це далеко не перший відклик електромобілів Tesla, пов’язаний із роботою системи Full Self-Driving. У листопаді 2021 року Tesla відкликала для оновлення програмного забезпечення майже 12 000 автомобілів, проданих на ринку США з 2017 року. Причина – ймовірність помилки, яка могла призвести «до помилкового попередження про пряме зіткнення або несподівану активацію екстреного гальмування».
У грудні NHTSA розпочало попередню оцінку Tesla Model 3, S, X та Y 2017–2022 років через можливість грати у ігри на передньому центральному сенсорному екрані. Незважаючи на те, що передбачено її лише для пасажира, в агентстві вважають, що це «може відволікти водія та збільшити ризик аварії». У цьому випадку на сервіс можуть відправити 580 000 автомобілів.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla відкрила зарядні станції Supercharger для електромобілів усіх марок.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: