in

Tesla вироблятиме акумулятори у Німеччині та Техасі, щоб здешевити електромобілі до $25 000

Компанія шукає працівників у батарейні цехи берлінської та техаської Гігафабрик.

На офіційному каналі Tesla в YouTube з’явилося відео з промовистою назвою Making batteries. Ролик демонструє поетапний процес виробництва акумуляторних батарей для електромобілів марки, а в описі до відео компанія запрошує на роботу кваліфікованих фахівців для батарейних цехів європейського заводу Tesla Gigafactory 4 в німецькому Бранденбурзі та Gigafactory 5 у Техасі (США).

Це відео стало першим публічним підтвердженням того, що Tesla планує розгорнути нову систему виробництва акумуляторів на Gigafactory 4 та Gigafactory 5. Раніше голова компанії Ілон Маск заявляв, що недостатньо швидке нарощування темпів випуску батарей – серйозна проблема, яка уповільнює розвиток стійкої енергетики.

Обидві фабрики повинні запрацювати у 2021 році. На заводі в Німеччині спочатку налагодять виробництво кросовера Tesla Model Y. Пізніше до нього приєднається електроседан Tesla Model S. Gigafactory 5 у Техасі буде випускати пікап Cybertruck, кросовери Model Y та седани Model 3 для Східного узбережжя США, а також тягачі Tesla Semi. Як і на Gigafactory 4, першим на конвеєр поставлять Model Y.

У Tesla вже є власне виробництво акумуляторів – спільне з Panasonic підприємство Gigafactory 1 у Неваді. Зібрані на ньому батареї встановлюються на Model 3 та Model Y для ринку США. Також компанія купує батареї у південно-корейської компанії LG Chem та китайської CATL.

На Gigafactory 4 та Gigafactory 5 будуть виготовляти новітні циліндричні елементи формату 4680, які дозволять Ілону Маску до 2024 року випустити обіцяний електромобіль з автопілотом за $25 тис.

Як раніше повідомляв Autogeek, дизайнер показав, як могли б виглядати футбольні бутси від Tesla.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Втричі більше камер, ніж в Tesla: китайська Xpeng розробила власний шосейний автопілот

Стало відомо, скільки київських водіїв їздять смугами для громадського транспорту: статистика