in

Втричі більше камер, ніж в Tesla: китайська Xpeng розробила власний шосейний автопілот

Першим системи автономного управління для їзди по шосе отримає флагманський електроседан Xpeng P7.

Китайська компанія Xpeng Motors розробила нову функцію автономного управління, призначену для їзди по автомагістралях – Navigation Guided Pilot (NGP). Першим «фірмовий» шосейний автопілот отримає топова версія флагманського седана P7 для китайського ринку. Це дозволить автомобілю пересуватися по шосе у автоматичному режимі: змінювати смугу руху, прискорюватися, сповільнюватися, обганяти автомобілі, виїжджати та з’їжджати з шосе.

NGP є частиною так званої розширеної системи допомоги водієві (ADAS) Xpeng XPILOT 3.0 наступного покоління, яку компанія планує запустити в першому кварталі цього року. Вона побудована на процесорах NVIDIA покоління Xavier та використовує набір датчиків та 14 камер. Нагадаємо, в Tesla система автопілота працює за допомогою 4 камер та 12 сонарів для більшої точності.

Як підкреслюють у Xpeng, наявність NGP не виключає участі водія в управлінні автомобілем. Перед активацією функції йому буде запропоновано переглянути навчальний відеоролик, а під час руху водій повинен тримати руки на кермі. Для поїздки у автономному режимі досить вказати на карті пункт призначення. Система здатна вимагати від водія взяти керування на себе. Наприклад, при несприятливих погодних умовах або ризику ДТП.

Як раніше повідомляв Autogeek, перші електромобілі Xpeng G3 були продані в Норвегії.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!

В Офісі Президента вирішили заманити Ілона Маска в Україну літієм

Tesla вироблятиме акумулятори у Німеччині та Техасі, щоб здешевити електромобілі до $25 000