in

Tesla випустила власну текілу, але придбати її зможуть не всі

Пляшка «Теслакіли» обійдеться фанатам марки та просто бажаючим покуштувати елітний напій у 250 доларів США.

Компанія Tesla випустила черговий непрофільний продукт – текілу. Історія створення елітного напою почалася з посту, опублікованого Ілона Маском 1 квітня 2018 року, в якому він називав свою компанію банкрутом. Дата посту та жартівливі фото, які його супроводжували змусили передплатників Маска думати, що це першоквітневий жарт, та як з’ясувалося пізніше, компанія дійсно була на межі банкрутства.

Але все позаду, а один зі знімків Маска, на якому він спить на парковці біля заводу серед пляшок «Теслакілою» став ідеєю для ще однієї статті доходу. У підписі до фотографії йшлося: «Маск був знайдений п’яним на парковці з ще не висохшими сльозами на щоках і розкиданими навколо пляшками «Теслакіли». Цей жарт сподобався аудиторії і успішно втілився в реальність.

Tesla зареєструвала торгову марку Teslaquila і спільно з каліфорнійською компанією Nosotros Tequila випустила власну текілу. Як стверджується, текіла Tesla Tequila виготовлена ​​з стовідсотковою агави і витримувалися у французьких дубових бочках протягом 15 місяців. Саме з цієї причини чекати напій довелося так довго. Розливають Tesla Tequila в пляшки ручної роботи у вигляді електричної блискавки. Відомо, що тираж буде обмежений, але кількість пляшок не уточнюється. Поки спробувати текілу від Tesla можуть тільки американці і тільки в тих штатах, де дозволена доставка алкоголю.

Як раніше повідомляв Autogeek, бюджетна Tesla Model 3 ледь не призвела до краху компанії.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Кожен десятий проданий в ЄС автомобіль був електричним: підсумки третього кварталу 2020 року

Італійці побудували позашляховий лімузин: його вже нарікли найпотворнішим автомобілем 2020 року