in

Tesla у трійці найгірших: в Німеччині опубліковали статистику найбільш проблемних електромобілів

Після трьох років експлуатації серйозні дефекти виявляються у кожного десятого електромобіля Tesla Model S.

За даними німецької організації з технічного нагляду TÜV (Technischer Überwachungsverein), яка щорічно проводить технічний огляд автомобілів, що експлуатуються в Німеччині, трирічні електромобілі Tesla увійшли до трійки найпроблемніших.

У Tesla Model S після трьох років експлуатації серйозні дефекти виявилися в 10,7% випадків, що дозволило седану преміум-класу зайняти третє місце у рейтингу надійності, серед усіх представлених на німецькому ринку автомобілів, включаючи моделі з ДВЗ.

Цікаво, що електромобілі американської марки вперше потрапили до статистики відомства, оскільки в останні роки їхня кількість на європейських ринках значно зросла. Ще одна причина – за німецьким законодавством перший техогляд новий автомобіль проходить лише через три роки після випуску.

Найгіршою в класі «еска» стала «завдяки» проблема зі світлотехнікою та важелями силової установки. При цьому саму фірмову силову установку дорікнути нема в чому. Гіршими за даними TÜV виявилися лише бюджетні Dacia Logan та Dacia Duster.

Найкращим у рейтингу трирічних «легковиків» став Smart Fortwo Electric Drive. Серйозні проблеми німецькі експерти виявили лише у 3,5% автомобілів. На другому місці BMW i3 – 4,7%, що, до слова, відповідає середньому показнику наявності дефектів у всіх типів автомобілів у Німеччині. Третій результат у Renault Zoe – 5,7% дефектних екземплярів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla Model S поганяла з 1111-сильним електроседаном Lucid Air.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Електрифікація в морі: Maersk побудує зарядну мережу для електричних суден

Понад 4,5 тисяч км у дорозі й лише 2,5 години на зарядку: електромобіль Porsche Taycan встановив новий рекорд