in

Електрифікація в морі: Maersk побудує зарядну мережу для електричних суден

Tesla у трійці найгірших: в Німеччині опубліковали статистику найбільш проблемних електромобілів

Спеціальні зарядні буї встановлять посеред моря.

Відповідатиме за створення зарядної мережі для електричних суден у морських портах, хабах та відкритому морі спеціально створена компанія Stillstrom. У Maersk вважають, що морські зарядні станції матимуть вирішальне значення у декарбонізації морської галузі. Зокрема, можливість зарядити батарею, не заходячи до порту, підштовхне судновласників до переходу на «зелені» технології.

Першу у світі повномасштабну морську зарядну станцію для суден Stillstrom та найбільша енергетична компанія Данії Orsted A/S (до 2017 року – Dong Energy) представлять у третьому кварталі 2022 року. У нічний час електричний буй забезпечуватиме енергією одне із допоміжних суден Orsted Service Operations Vessela (SOV), розроблене та побудоване спеціально для обслуговування морських вітряних електростанцій.

Orsted у цьому проєкті відповідає за інтеграцію буя у мережу. Він буде достатньо великим, щоб зарядити акумуляторне або гібридне електричне судно розміром. Надалі його масштабують та адаптують для зарядки більших суден, а отриманий досвід буде використаний для розвитку морської вітроенергетики.

Зі слів менеджера венчурної програми Maersk Supply Service (дочірня компанія Maersk) Себастьяна Кластерера Тофта, протягом 5 років після комерційного розгортання мережа Stillstrom скоротить викиди СО2 на 5,5 млн. тонн. Сама ж компанія Maersk планує до кінця десятиліття зменшити шкідливі викиди на 60%, до 2050 року – стати повністю вуглецево-нейтральною.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Амстердамі запустять безпілотний електричний човен для вивозу сміття.

За матеріалами: InsideEVs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Електрифікація в морі: Maersk побудує зарядну мережу для електричних суден
Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки

Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки

Власники електромобілів не готові повертатися до ДВЗ: свіжа аналітика від J.D. Power

Tesla у трійці найгірших: в Німеччині опубліковали статистику найбільш проблемних електромобілів