in

Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки

Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки

Land Rover оголосив ціни на виняткові плагін-гібридні автомобілі зі збільшеним запасом ходу і ексклюзивний Range Rover SV.

Плагін-гібридні електромобілі зі збільшеним запасом ходу P510e і P440e (PHEV) вирізняються винятковою ефективністю, забезпечуючи запас ходу до 113 км та викиди CO2 до 18 г/км і, що перевершує початкові очікування.

Після презентації у Королівському оперному театрі Ковент-Гарден у Лондоні Land Rover відчув шалений попит на новий Range Rover. На веб-сайті Land Rover уже виконано більше 2 мільйонів індивідуальних конфігурацій.

Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки

«Новий Range Rover – найбільш бажаний, елегантний та потужний позашляховик класу люкс у світі. Наші ефективні нові силові установки для плагін-гібридних електромобілів зі збільшеним запасом ходу підвищують якість водіння завдяки тонкому балансу продуктивності, вишуканості та ефективності, даючи власникам змогу здійснювати безшумні поїздки з нульовим рівнем викидів до 113 км», – зазначив Нік Коллінз, виконавчий директор з автомобільних програм Jaguar Land Rover.

Новий Range Rover легко поєднує у собі вражаючу новизну та естетичну вишуканість з технологічною витонченістю і неперервною підключеністю – уперше в ньому можуть розміститися до семи дорослих.

Підвищена ефективність

Можливості плагін-гібридних автомобілів зі збільшеним запасом ходу виражаються у їхній продуктивності та ефективності. Сертифіковані дані підтверджують, що плагін-гібридні автомобілі будуть надавати 113 км запасу ходу у повністю електричному режимі, відповідно до стандартів WLTP з викидами CO2 лише 18 г/км.

Ці характеристики означають, що власники Range Rover зможуть здійснювати 75% своїх поїздок у електричному режимі. Новий Range Rover також є одним з небагатьох PHEV, який забезпечує швидке заряджання постійним струмом потужністю 50 кВт і може заряджатися до 80 % менш ніж за годину. Це робить автомобіль одним із плагін-гібридів, що заряджаються найшвидше.

Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки

Найпотужніша плагін-гібридна силова установка P510e забезпечує підвищену потужність. Поєднання літій-іонного акумулятора потужністю 38 кВт·год, електродвигуна у 105 кВт і 3,0-літрового 6-циліндрового двигуна Ingenium – це прискорення від 0 до 100 км/год за 5,6 секунди.

Моделі плагін-гібридних автомобілів зі збільшеним запасом ходу поєднують майже безшумне водіння виключно на електротязі з легкою продуктивністю силових установок P510e і P440e. Окрім цього, новий Range Rover також доступний з вибором ефективних 6-циліндрових бензинових і дизельних двигунів з технологією м’якого гібрида, а також абсолютно новим бензиновим V8. А електричний Range Rover – перший повністю електричний Land Rover – приєднається до лінійки в 2024 році.

Новий Range Rover доступний у модифікаціях SE, HSE, Autobiography та ексклюзивній версії First Edition. Доступні конструкції кузова, як зі стандартною (SWB), так і з подовженою колісною базою (LWB) з п’ятьма сидіннями. А модель нового Range Rover LWB забезпечує підвищений комфорт для пасажирів на задніх сидіннях.

Новий Range Rover SV

Range Rover SV займає найпочесніше місце у родині Range Rover і репрезентує вишукану інтерпретацію розкоші та персоналізації Range Rover завдяки ексклюзивним матеріалам, ретельно підібраним темам дизайну і ширшим можливостям персоналізації від експертів відділу створення персоналізованих авто (SVO).

«Презентація нового Range Rover SV є визначальним моментом для нашого відділу. Ми запрошуємо клієнтів створити свою власну інтерпретацію сучасної розкоші і насолодитися нашою пристрастю до вишуканого дизайну, майстерності та якості», – зазначив Марк Тернер, комерційний директор відділу створення персоналізованих авто.

Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки

Флагманська модель SV, раніше представлена у лінійці SVAutobiography, ґрунтується на новизні, досконалості та високих технічних характеристиках нового Range Rover з притаманними SV унікальними деталями дизайну і матеріалами. За попередніми розрахунками, новий Range Rover SV може бути сконфігурований у понад 1,6 млн комбінацій.

Нову флагманську модель вирізняють: унікальний дизайн стандартного переднього бампера і решітки радіатора з 5-ма перекладинами, вигравірувана лазером кругла емблема SV на бічних повітрозабірниках, нова кругла емблема SV з білої кераміки на задніх відкидних дверях. А опціональні 23-дюймові колісні диски з 3-ма типами оздоблення надають автомобілю ще більш унікальний характер. Серед ексклюзивних матеріалів – блискучі метали з гальванічним покриттям, гладка кераміка, екологічно чисті породи дерева, близька до анілінової м’яка шкіра та екологічний текстиль Ultrafabrics™.

Абсолютно розкішна тема дизайну SV Serenity і таємнича SV Intrepid є ключовими у процесі персоналізації нового Range Rover SV. Кожна з цих тем надає Range Rover SV особливої індивідуальності та може бути обрана окремо для екстер’єру або інтер’єру. Її можна поєднати зі стандартним екстер’єром або інтер’єром Range Rover SV, чи
застосувати як одну тему для усього автомобіля.

Range Rover SV доступний у варіантах кузова зі стандартною та подовженою колісною базою, включно з уперше пропонованою 5-місною конфігурацією на подовженій колісній базі. Потужні та ефективні варіанти двигунів включають:

  • плагін-гібридний автомобіль зі збільшеним запасом ходу потужністю 510 к. с. (лише
    на короткій колісній базі)
  • ефективний рядний 6-циліндровий дизельний двигун D350 Ingenium
  • вдосконалений V8 з подвійним турбонаддувом потужністю 530 к. с. – на 17 %
    економічніший за витратами пального, видає на 50 Н·м більше крутного моменту, ніж
    попередній 5,0-літровий V8 з наддувом, що дозволяє новому Range Rover SV розвивати максимальну швидкість до 260 км/год.

Із подовженою колісною базою також можна обрати 4-місну комплектацію SV Signature Suite, що репрезентує вершину витонченості інтер’єру SV. У центрі розкішного дизайну – елегантна консоль від передньої до задньої стінки. Вона проходить по всій довжині салону і вміщує клубний стіл з електроприводом, підсклянники з електроприводом і вбудований холодильник із кришталевим посудом Dartington та гравіюванням SV.

Крім того, моделі Range Rover SV доступні з 13,1-дюймовими екранами розважальної системи для пасажирів на задніх сидіннях, які є найбільшими з коли-небудь встановлюваних на Range Rover і мають оптимальний для комфорту розмір. Високоякісні навушники також розроблені спеціально для Range Rover SV, з покращеною чистотою звучання і продуктивністю у більш високих частотних діапазонах.

Електрифіковане майбутнє

Новий Range Rover стане першим у серії повністю електричних Land Rover, коли у 2024 році дебютує повністю електрична модель. До 2030 року кожен Land Rover буде оснащено повністю електричним двигуном, що допоможе Jaguar Land Rover досягти нульового рівня викидів вуглецю у своїх продуктах, операціях і ланцюжку поставок до 2039 року в рамах стратегії Reimagine (Переосмислення).

Новий Range Rover з плагін-гібридними силовими установками для автомобілів зі збільшеним запасом ходу доступний для замовлення уже зараз за ціною від 4 563 000 гривень. Новий Range Rover SV доступний у модифікації з короткою колісною базою за ціною від 6 893 000 гривень), а ціна на моделі із подовженою колісною базою P530 LWB складе від 7 743 000 гривень*.

Як раніше повідомляв Autogeek, кросовери Range Rover Evoque та Land Rover Discovery Sport першими отримають нову електромобільну платформу EMA.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Плагін-гібридний Range Rover з запасом ходу понад 100 км вже доступний для замовлення: повністю електричну модель обіцяють за два роки
Третина вартості за перший рік експлуатації: чому електромобілі в Китаї вигідно купувати на вторинному ринку

Третина вартості за перший рік експлуатації: чому електромобілі в Китаї вигідно купувати на вторинному ринку

Tesla у трійці найгірших: в Німеччині опубліковали статистику найбільш проблемних електромобілів

Електрифікація в морі: Maersk побудує зарядну мережу для електричних суден