in

Tesla суттєво скоротить витрати на виробництво: розкрито деталі секретного плану

Революційні технології виробництва можуть допомогти Tesla різко скоротити витрати на виробництво та реалізувати свою мрію про створення електромобіля початкового рівня за ціною близько 25 тисяч доларів.

П’ять людей, знайомих із планами Tesla, поговорили з Reuters, і на їх думку, саме ці зміни можуть допомогти Ілону Маску досягти мети скоротити виробничі витрати автовиробника вдвічі. Усі п’ятеро попросили залишитися анонімними, оскільки їм заборонено спілкуватися зі ЗМІ.

Tesla вже досягла прориву з Model Y, кросовером, який спирається на gigacasting – процес використання масивних пресів із тиском до 9000 тон, що дозволяє знизити витрати та складність виробництва. Виробник зараз розглядає можливість лиття під тиском майже всього днища електромобіля одним шматком.

Ця інновація є частиною “розпакованої” виробничої стратегії Tesla, окресленої Маском на початку цього року, згідно з якою компанія може швидко виробляти мільйони доступних електромобілів, при цьому отримуючи прибуток. Спосіб складання Model Y уже приголомшив виробників традиційних моделей – Toyota пішла настільки далеко, що назвала електричний кросовер “витвором мистецтва”.

Згідно зі своєю новою стратегією, Tesla буде виготовляти великі вузли автомобіля одночасно, перш ніж з’єднати їх разом. Ця можливість змінила б спосіб проектування та виготовлення електромобілів. Про це заявив Террі Войховскі, президент американської інжинірингової компанії Caresoft Global.

Два джерела сказали, що ці нові технології виробництва дозволять Tesla розробити новий електромобіль з нуля приблизно за 18-24 місяці замість звичайних трьох-чотирьох років. Основним моментом прориву Tesla є те, як розроблено та перевірено масивні прес-форми для виготовлення цих великих деталей.

Лиття великих конструкцій завжди було ефективним, але дорогим. Після виготовлення великої металевої тестової форми будь-які зміни в процесі розробки можуть коштувати до 100 тисяч доларів. Щоб обійти це, Tesla звернулася за допомогою до компаній, які виготовляють тестові форми з промислового піску за допомогою 3D-принтерів. Лиття в пісок має набагато нижчі витрати, а цикл перевірки конструкції за допомогою цього методу займає два-три місяці замість року.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Ілон Маск промовився про два нові автомобілі в новій книзі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Жахливе відео: на стоянці у Франкфурті активісти навмисно спалили 10 електромобілів Tesla Model Y

Просто перестають їхати: Volkswagen відкликає майже 50 000 седанів Jetta