На конвеєр оновлені седан та кросовер поставлять до кінця першого кварталу 2021 року.
Зовні оновлені Tesla Model S та Model X відрізняються від попередників невеликими деталями, помітними тільки справжнім знавцям. Зате в салоні є на що подивитися, і головна зміна – нове рульове колесо, яке більше нагадує штурвал літака. За ним – трохи менший ніж раніше екран цифровий панелі приладів, інформація на якому тепер зчитується зручніше через відсутність перекриваючих його частин рульового колеса.
Центральний дисплей діагоналлю 17 дюймів тепер орієнтований горизонтально і може повертатися вліво та вправо. Роздільна здатність – 2200 × 1300 пікселів. Крім «стандартних» розваг передбачена підтримка бездротових ігрових контролерів. Власний дисплей для ігор та управління необхідними параметрами отримали й пасажири другого ряду: 8-дюймовий екран вбудований у центральну консоль за підлокітником. Поруч з кожним сидінням – бездротова зарядка та порти USB-C, від яких можна живити навіть ноутбук.
Вже у базовій версії оновлена Tesla Model S пропонує сидіння з підігрівом (передні з вентиляцією), підігрів лобового скла та рульового колеса, тризонний клімат-контроль, затемнений панорамний дах, підсвічування салону та електропривод дверей багажного відділення.
Базова Model S за $79 990 укомплектована двома електроморами (по одному на осі), які дозволяють прискорюватися з місця до 96 км/год за 3,1 секунди та розвивати максимальну швидкість 248 км/год. Запас ходу – 659 км.
Тримоторна силова установка тепер тільки у версії Plaid або Plaid+. Таким седана дісталися вдосконалені електродвигуни та тягові акумулятори від більш «молодих» компактних електромобілів марки. Запозичений у них же новий тепловий насос дозволяє оновленій Model S витримувати в п’ять разів більше заїздів на чверть милі (402 м) з максимальним прискоренням, ніж раніше.
Віддача силової установки Model S Plaid збільшена до 1020 к.с. Максимальна швидкість – 320 км/год, час прискорення до 96 км/год – 1,9 секунди, запас ходу – 624 км. Майбутньому власнику такий седан обійдеться у $119 990.
За версію Plaid+ доведеться викласти $139 990. За таку суму пропонують 1100 к.с., «максималку» 320 км/год та запас ходу понад 832 км. Чверть милі такий седан долає за 9,0 секунд.
За тією ж схемою оновився й кросовер Tesla Model X: мінімум змін в зовнішності, кермо-штурвал та три дисплеї. Панорамний дах та можливість втановлення третього ряду сидінь збереглися. На вибір запропоновано дві повнопривідні версії: дво- та тримоторна.
У базовій версії оновлений Model X зможе запропонувати максимальну швидкість 248 км/год, прискорення до 96 км/год за 3,8 секунди та запас ходу – 576 км.
Комплектація Plaid із 1020-сильною тримоторною силовою установкою прискорюється до 96 км/год за 2,5 секунди та розвиває максимальну швидкість 261 км/год. Паспортний запас ходу – 544 км. Цінник оновленого Tesla Model X стартує від $89 990.
Вже наступного дня після старту прийому попередніх замовлень на оновлені Tesla Model S та Model Х американське видання Motor1 повідомило про те, що у компанії можуть виникнути проблеми з їх виходом на американський ринок. Зокрема, у статті згадується седан Model S. Причина у новому рульовому колесі у вигляді авіаційного штурвалу.
У відповідь на запит видання Національна адміністрація з безпеки дорожнього руху США (NHTSA) повідомила, що на даний час не може визначити, чи відповідає рульове колесо Федеральним стандартам безпеки транспортних засобів, й звернеться до автовиробника за додатковою інформацією.
У Tesla ситуацію з можливою затримкою виходу оновленої Model S не коментують.
Як раніше повідомляв Autogeek, Samsung розробить 5-нанометровий процесор для електромобілів Tesla.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: