in

Stellantis розпочинає випробування перших в історії літій-сірчаних батарей

Компанія Lyten відправила партію літій-сірчаних батарей брендам Stellantis для тестування. Поставки компанією Lyten дослідних зразків акумуляторних елементів ємністю 6,5 А*год є першим великим кроком у комерційній оцінці літій-сірчаних акумуляторів провідними автовиробниками. У травні 2023 року Stellantis оголосив, що інвестував в розробку літій-сірчаної батареї Lyten.

“Ця віха є результатом багаторічної самовідданої роботи та інновацій команди Lyten, і ми лише на початку подальшого розширення можливостей наших літій-сірчаних батарей”, – сказав генеральний директор і співзасновник Lyten Ден Кук.

Працюючи на автоматизованій пілотній виробничій лінії в Сан-Хосе, Каліфорнія, яка була запущена в травні 2023 року, Lyten виробляє літій-сірчані батареї з використанням стандартного виробничого обладнання та методів для літій-іонних батарей.

Літій-сірчані батареї стикаються з проблемами, пов’язаними з життєвим циклом і стабільністю в реальних умовах експлуатації, але компанія Lyten каже, що вирішила ці проблеми в своїх акумуляторах.

Lyten інтегрував свою власну 3D-графенову структуру в катод батареї. Ця структура покращує загальну стабільність і провідність батареї, вирішуючи загальні проблеми з швидкою втратою ємності, які фіксувались раніше.

Потреба в таких важливих мінералах, як нікель, кобальт і марганець, у катоді також усувається, а це означає прогнозований на 65% нижчий вуглецевий слід нового акумулятору, ніж літій-іонні батареї. На сьогоднішній день Lyten залучив понад 410 млн доларів інвестицій.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, стало відомо, які електрифіковані авто від Stellantis приїдуть в Україну у 2024 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Можна дивитись під час руху: електромобілі VinFast отримають кіносервіс від Sony на 2000 фільмів

Відео дня: пара заряджених Hyundai Ioniq 5 N “втерли носа” бензиновим суперкарам на Нюрбургрингу