in

Stellantis розпочне дорожні випробування електромобілів з твердотільними батареями у 2026 році

All-electric, all-wheel-drive Dodge Charger Daytona models are driven by a 400V propulsion system that delivers supercharged V-8 power with zero tailpipe emissions and instant torque response. The ghosted illustration of the Dodge Charger Daytona Scat Pack highlights the wheels, half-shafts, front and rear electric drive modules and the high voltage battery pack.

Концерн Stellantis почне дорожні випробування твердотільних батарей американського стартапу Factorial вже за два роки.

Зазначається, що твердотільні елементи Factorial мають щільність енергії понад 390 Вт*год/кг, що є помітним покращенням у порівнянні з приблизно 270 Вт*год/кг багатьох поточних літій-іонних батарей. У реальному вираженні це означає, що електромобілі з твердотільними батареями матимуть значно більший запас ходу та меншу вагу порівняно з сучасними автомобілями.

У 2026 році Stellantis оснастить парк Dodge Charger Daytona акумуляторами Factorial, підтверджуючи їх продуктивність і довговічність у реальних умовах. Фірма заявила, що автомобілі на базі великої платформи STLA будуть мати пріоритет для батарей.

На початку цього року концерн Volkswagen Group оголосив, що його відділення з виробництва акумуляторів PowerCo погодилося масово виробляти твердотільні акумулятори від американської фірми QuantumScape.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Stellantis вклався грошима в китайського виробника електромобілів Leapmotor.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen показав одразу два електричних позашляховика під брендом Scout

Нова батарея CATL зможе гарантувати гібридам до 400 км запасу ходу на електриці