in ,

Стартап дня: у Великій Британії почали виробляти автомобілі без традиційної складальної лінії

Нову методику розробила стартап-компанія Arrival.

На мікрофабриці стартапу Arrival у Великій Британії успішно випробували нову методику виготовлення автомобілів без використання традиційної складальної лінії. Першим продуктом став електричний фургон. Поки що це лише експериментальне виробництво. До кінця 2022 року планують виготовити двадцять електричних фургонів, хоч спочатку компанія планувала поставити 400 автомобілів.

Таким чином Arrival відкладає електричний автобус та електромобіль, розроблені у партнерстві з Uber, та планує зосередитися на фургоні. Як заявили в керівництві, компанія переходить «від режиму – два продукти, дві зміни та два мікрозаводи, до режиму – один завод, одна зміна, один продукт».

Перший прототип пасажирського електромобіля стартап показав у травні 2022 року на заході TechCrunch. Але, як заявили у компанії, він більше не є пріоритетним. Усі зусилля спрямовані на створення фургону.

«Автомобіль є частиною нашого довгострокового бачення та приєднається до фургону й автобусу, щоб забезпечити міста мультимодальною транспортною екосистемою з нульовим рівнем викидів, яка їм необхідна для досягнення їх цілей у сфері сталого розвитку найближчими роками», — йдеться в офіційній заяві Arrival.

Причина такого рішення – нестача коштів. У другому кварталі 2022 року компанія повідомила про збиток у розмірі 89,6 млн. доларів, що 33,4 млн. більше, ніж роком раніше. Після виходу на біржу у березні 2021 року компанія зіштовхнулася з деякими проблемами. Зокрема, із колективним позовом через затримку виробництва. Спочатку передбачалося, що до кінця 2022 року компанія поставить від 400 до 600 автомобілів.

У вересні Arrival оголосила план скорочення витрат, одним з пунктів якого передбачено скорочення 70% робочих місць. У компанії розраховують, що це дозволить більш ефективно використати наявні 500 мільйонів доларів готівки та досягти своїх цілей до кінця 2023 року. Також в Arrival розраховують залучити 300 млн. доларів інвестицій. При цьому, незважаючи на проблеми з фінансуванням, стартап не полишає ідею відкриття наступного року заводу у Північній Кароліні, США.

Станом на 30 червня компанія зібрала 149 000 замовлень на свої електромобілі. Потенційного вони можуть принести 6 млрд доларів, але спочатку їх потрібно виготовити, а це поки що під питанням.

Як раніше повідомляв Autogeek, у Барселоні придумали, як заряджати електротранспорт за рахунок гальмування потягів метро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Green Mobility News. Чим електромобільний Нью-Йорк схожий на електромобільний Київ

В Парижі покажуть шоу-кар на честь легендарної Renault 4: опубліковані перші фото