Південнокорейська марка закриває підрозділ із розробки ДВЗ через 40 років із моменту його створення.
Це рішення ще раз підтверджує повний перехід марки на електромобілі, хоча раніше компанія не демонструвала особливої прихильності до цього сегменту. Як повідомило видання Korea Economic Daily з посиланням на інсайдерську інформацію, про закриття підрозділу й перехід на розробку електричних силових установок співробітників підрозділу ДВЗ письмово поінформував новий голова науково-дослідного напряму Hyundai Чунг-Кук Парк (Chung-KookPark).
«Тепер перехід на електрифікацію неминучий. Наша власна розробка двигунів – велике досягнення, але ми маємо змінити систему, щоб створювати майбутні інновації, засновані на великому надбанні минулого», – написав Парк, додавши, що реорганізація технологічного центру стане «важливою відправною точкою для змін у новому році».
Надалі команда із 12 000 чоловік займеться створенням повністю електричних силових установок. Як повідомляється, вони вже переїхали до проєктного центру з електрифікації. Невелика група фахівців залишилася модернізувати існуючі ДВЗ.
Компанія, як і раніше, активно інвестує у водневі паливні елементи, але із запуском Ioniq 5 починає досягати певних успіхів на терені «батарейних» електромобілів. Збільшення інвестицій в електромобільні технології та остання інформацію про закриття підрозділу ДВЗ дозволяє припустити, що надалі Hyundai представить цілу лінійку електричних моделей Ioniq.
Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai та Kia оприлюднили дані продажів у 2021 році.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: