in ,

Daimler допоможе Mitsubishi перевести на електротягу вантажівки Fuso: подробиці

Реалізація нових вантажівок Mitsubishi Fuso із ДВЗ завершиться у другій половині наступного десятиліття.

Японська автомобілебудівна компанія Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation, третій за величиною виробник вантажних автомобілів та автобусів в Азії, оголосила про перехід на електротягу. У цьому їй допоможе німецький концерн Daimler, який із 2005 року володіє 89,29% акцій компанії. Інші 10,71% належать Mitsubishi.

Перша електрична вантажівка Mitsubishi Fuso з’явилася на ринку Японії у 2017 році. За чотири роки вдалося реалізувати близько 300 електровантажівок, але у 2022 році компанія планує активніше розвивати електричний напрямок. До кінця десятиліття електричними будуть 30% малотоннажних вантажівок. Повністю відмовитися від ДВЗ планують до середини 2030-х років, а на 2027 рік заплановано ринкову прем’єру першої водневої вантажівки марки. Вона використовуватиме компоненти, розроблені Daimler. Традиційно першим ринком водневого Mitsubishi Fuso стане Японія.

Цілі Mitsubishi Fuso повністю збігаються з цілями японського уряду. Зокрема, продажі нових вантажних автомобілів з ДВЗ на внутрішньому ринку мають завершитися до 2040 року. При цьому гібриди залишаться в строю і використовуватимуться паралельно з електричними та водневими автомобілями.

Як раніше повідомляв Autogeek, електровантажівка Futuricum встановила новий рекорд пробігу на одному заряді.

За матеріалами: Nikkei Asian Review

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Новий рівень боротьби зі стихійним паркуванням: у Києві ввели передплату за паркомісця

Стане повністю електричним брендом: Hyundai відмовився від розробок ДВЗ