in

“Сміливіше та яскравіше”: Volkswagen змінює свій логотип через електромобілі

Завісу піднято над «Новим Volkswagen»: увечері перед першим прес-днем Міжнародного автосалону у Франкфурті, бренд Volkswagen представив свій новий логотип та новий бренд-дизайн.

Ця світова прем’єра знаменує собою початок нової ери для Volkswagen і супроводжувалася презентацією повністю електричного автомобіля ID.3.

Майбутнє Volkswagen за електротехнологіями, повною присутністю в online мережі і з нульовим рівнем викидів шкідливих речовин.

Завдяки новому дизайну VW створив єдиний глобальний досвід взаємодії з брендом на 360°, який став сучаснішим та більш людяним.

Новий логотип Volkswagen в пласкому двовимірному дизайні став ближчим до споживачів і був зведений до основних елементів.

Було – стало

Бренд-дизайн та логотип адаптовані до вимог цифрових технологій. Реформування бренд-дизайну Volkswagen – одна з найбільших світових ребрендингових кампаній. Перехід на новий дизайн бренда повинен бути завершений до середини 2020 року.

«Новий бренд-дизайн знаменує початок нової ери для Volkswagen, – каже Юрген Стакман, член правління Volkswagen, відповідальний за продажі, маркетинг та сервіс. – Завдяки новому змісту та новим продуктам Volkswagen, бренд проходить фундаментальну трансформацію у майбутнє з нульовим рівнем шкідливих викидів. Саме час для формування нового ставлення до нашого бренда».

«Новий Volkswagen» можна побачити і відчути в дизайні автомобілів, в контакті з клієнтами та в присутності бренда в цілому. Новий бренд-дизайн створено як для Volkswagen легкові автомобілі, так і для Volkswagen Комерційні автомобілі.

Ключову роль у розробці нової корпоративної айдентики відіграв головний дизайнер Volkswagen Клаус Бішофф.

«Новий бренд-дизайн – це справжня комунікаційна платформа для емоційної презентації електромобільності Volkswagen. Ми представляємо Volkswagen майбутнього під гаслом «цифрові технології понад усе» (digital first) та «без фільтрів» (no filter).

Йохен Сенгпіль, директор з маркетингу Volkswagen, пояснює:

«Ми створили нову цілісну стратегію взаємодії споживача з брендом. Мета в майбутньому – не демонстрація ідеального світу реклами. Ми хочемо стати більш людяними і сповненими життям, та адаптуватися до перспектив клієнта і розповідати про себе реальні історії».

Стратегією розробки основ для нового бренд-дизайну займалися не стороні агенції, а власне команда відділу дизайну і маркетингу Volkswagen. Дизайн був створений завдяки повній інтеграції всіх підрозділів компанії за рекордний час – дев’ять місяців.

Всього в проекті було залучено 19 внутрішніх команд та 17 сторонніх організацій.

Новий бренд-дизайн було презентовано на Міжнародному автосалоні у Франкфурті (IAA Frankfurt) 9 вересня 2019 р. Новий логотип засяяв на багатоповерхівці штаб-квартири компанії у Вольфсбурзі одночасно з початком вечірньої прес-конференції Volkswagen Group. 

Перехід на новий бренд-дизайн у всьому світі відбуватиметься поступово. Спочатку в Європі, потім в Китаї. Після цього запуск буде впроваджено поетапно в Північній та Південній Америці, а також у всьому світі з початку 2020 року. Перехід на новий бренд-дизайн має завершитися до середини наступного року. 

В Україні процес адаптації та впровадження нового бренд-дизайну буде поступовим та поетапним. Оновлення почнеться на початку листопада та триватиме до кінця 2019 року.

Ребрендинг Volkswagen – один з найбільших проектів в автомобільній галузі у всьому світі. Загалом йдеться про 171 ринок збуту. У 10 000 дилерських та сервісних центрах по всьому світу буде замінено близько 70 000 логотипів. 

Новий логотип став сучаснішим, зрозумілішим та простішим, який якнайкраще призначений для використання цифровому форматі. Тепер лого нового синього відтінку, який може змінюватися в залежності від фону, на якому він розміщуватися.

Логотип може переміщуватися по периметру разом із новою «рухомою рамкою», яка стане визначним елементом ідентификації бренду в майбутніх кампаніях.

Замість слоганів Volkswagen вперше отримує звуковий логотип. Протягом кількох десятиліть Volkswagen використовував чоловічий голос для презентації своїх автомобілів та в рекламних комунікаціях. Тепер бренд стане жіночнішим. Майже на всіх ринках використовуватиметься лагідний, приємний і впевнений жіночий голос, який говоритиме від імені Volkswagen.

Нова візуальна ідентичність на іміджах та зображеннях бренда буде сильно відрізнятися від представленої на сьогодні Volkswagen – вона буде сміливішою та яскравішою. У центрі уваги будуть люди. Volkswagen більше не зосереджуватиметься на перфекціонізмі в фотографії та ідеалізації автомобілів. Надалі основною метою буде відтворення реалістичних ситуацій, з якими споживач може себе ототожнювати.

Нагадаємо, раніше AUTOGEEK повідомляв, що концепт ID CROZZ змінив ім’я на Volkswagen ID.4 та піде в серію в 2020 році.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Концепт ID CROZZ змінив ім’я на Volkswagen ID.4 та піде в серію в 2020 році

Запас ходу 200 км за $33 000: оголошено вартість та комплектації міського електрокара Honda E