in

Новий електромобіль Volkswagen ID.3 здатен заряджатися від 100 кВт: всі характеристики та ціни

Концерн Volkswagen презентував на автосалоні у Франкфурті свій перший електромобіль на платформі MEB.

Йдеться про модель ID.3, яка буде доступна відразу у трьох модифікаціях: Basic, Mid-Range та Long-Range.

Основною відмінністю моделей будуть різні акумулятори, тобто будуть відрізнятися й запаси ходу. 

Так, VW ID.3 Basic матиме акумуляторну батарею потужністю 45 кВт/год, й зможе проїжджати 330 км (цикл WLTP).

Зарядити акумулятор можна з максимальною потужністю зарядки в 7,2 кВт (змінного струму) та 50 кВт (постійного струму). Можлива також зарядка постійного струму потужністю 100 кВт. Базова модель буде розвивати швидкість до 160 км/год.

Вартість цієї версії буде складати 33 000 доларів.

VW ID.3 Mid-Range буде оснащена акумулятором ємністю 58 кВт/год й матиме запас ходу 420 км. Акумулятор можна заряджати з максимальною потужністю зарядки 11 кВт (змінного струму) та 100 кВт (постійного струму). Електромобіль також матиме функцію швидкісної зарядки – за 30 хв авто можна буде зарядити для пробігу в 290 км.

Вартість цієї модифікації в VW поки не розкривають.

VW ID.3 Long-Range матиме акумулятор на 77 кВт/год й без підзарядки долатиме 550 км. Акумулятор можна заряджати від джерела живлення змінного струму з максимальною потужністю зарядки 11 кВт та до 125 кВт при джерелі живлення постійного струму. 

Ціна цього варіанту також ще не була названа.

«З допомогою ID.3 Volkswagen прямує у майбутнє. Природний стиль та абсолютно інтуїтивний досвід користувачів демонструють новий, електричний спосіб мислення», – прокоментував презентацію електромобіля Клаус Бішофф, головний дизайнер марки Volkswagen.

В концерні наголосили, що  ID.3 встановлює нові орієнтири в категорії компактних транспортних засобів.

«Пасажири ID.3 опиняються в мобільному просторі з абсолютно новою концепцією та дизайном. Volkswagen називає це Open Space – чистим простором. Скульптурна структура поверхні надихалася природними формами – біонічним дизайном, а не раціональною технологією. Завдяки органічній формі та м’яким вигинам, дизайн підкреслює всю свою відкритість», – наголосили у концерні.

Також в електромобілі будуть доступні найновіші функції допомоги водію VW: система екстреного гальмування в місті та моніторинг пішоходів, система утримання смуги руху, система зміни смуги, система Park Assist, включаючи систему заднього виду камери.

Окрім того в авто буде навігаційна систему, цифрове радіо DAB+, підігрів сидінь та обігрів рульового колеса, підлокітники спереду, система камери заднього виду (у версії ID3 1ST Plus), адаптивним круїз-контролем та системою блокування та запуску без ключа (Kessy Advanced).

VW планує почати виробництво нового електромобіля в листопаді, але поставки ID.3 не розпочнуться до літа 2020 року.

Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Volkswagen привезе до Франкфурту на автосалон свою оновлену модель e-up! 

За матеріалами: Electrek

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Таке буває лише в Твіттері: на анонс заїзду Tesla Model S на Нюрбургрингу відгукнувся Ніко Росберг

Відео дня: Водій Tesla заснув на швидкості 100 км/год – в компанії кажуть про пранк