in

Швидша зарядка та нові системи безпеки: електромобіль Subaru Solterra оновили

Електричний кросовер Subaru Solterra отримав кілька суттєвих оновлень. Більшість з низ стосується зарядки. Японський автовиробник був скромним щодо деталей, але сказав, що тепер авто може заряджатися від 10% до 80% всього за 35 хвилин. Для порівняння, модель 2023 року могла отримати 80% заряду приблизно за 56 хвилин.

Окрім швидшої швидкої зарядки, оновлена Subaru була оснащена оновленою системою кондиціювання акумулятора. Subaru каже, що це дозволяє моделі “заряджатися при температурах нижче нуля значно швидше, ніж її попередник, до 80 хвилин швидше за певних умов”.

Solterra також отримала нову систему допомоги водієві EyeSight, яка набагато досконаліша, ніж у інших авто бренду. Новий асистент дозволяє кросоверу “рухатися по своїй смузі зі швидкістю до 40 км/год лише під наглядом водія, включаючи рух із зупинками. По суті, модель тепер має функцію допомоги в пробках без використання рук.

Крім того, EyeSight має функцію автоматичної зміни смуги руху, попередження про передній поперечний рух і систему пом’якшення відволікання уваги DriverFocus. До них додалися знайомі функції, такі як моніторинг сліпих зон, адаптивний круїз-контроль із функцією відстеження смуги руху та асистентом дорожніх знаків тощо.

Зазначається, що японський електромобіль також отримав нові рейлінги на даху, які можуть витримувати вагу до 317 кг. Нагадаємо, що електромобіль оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 72,8 кВт*год. Він живить систему повного приводу з двома моторами, що сумарно виробляють 215 к.с. і 337 Нм, запас ходу на одному заряді батареї становить 365 км.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Subaru готує семимісний електромобіль разом із Toyota.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

За 3,1 секунди до сотні: електричний кросовер Porsche Macan показали офіційно

Bosch запускає пілотні проєкти з використання штучного інтелекту на заводах