in

Різні підходи: у Waymo вважають свій автопілот кращим, ніж у Tesla

Розвиток технології автономного водіння останнім часом досить стрімко посилюється.

І якщо раніше в сегменті були присутні лише автогіганти, то тепер хм починають наступати на п’яти невеличкі компанії та стартапи.

Одним з головних гравців у цій сфері є компанія Tesla. Однак спеціалісти Waymo стверджують, що їхня система набагато точніша, ніж у американского автовиробника. В той же час у Tesla запевняють, що програмне і апаратне забезпечення автопілота компанії краще.

За словами генерального директора Waymo Джона Крафчіка, компанія не вважає Tesla своїм конкурентом.

«Tesla для нас зовсім не є конкурентом. Ми випускаємо повністю автономну систему управління. Tesla є автовиробником, який розробляє дуже хорошу систему активної допомоги водієві», – зазначив глава Waymo.

Окрім того він наголосив, що у компаній досить різний підхід: Tesla попереджає водіїв, що їм потрібно постійно тримати руки на кермі і контролювати поведінку автомобіля, в той час як у прототипах Waymo на рульовому колесі написано, що до керма не можна торкатися.

Також Крафчик висловив думку, що помилково вважати при розробці систем допомоги водієві, що в якийсь момент вони зможуть стати повністю автоматизованою системою управління. 

Ще однією відмінністю систем двох компаній є те, що система автопілота Tesla може обходитися даними, одержуваними з ультразвукових датчиків і набору камер. А от Waymo використовує в якості додаткового каналу отримання інформації про оточуючих об’єктах оптичні датчики – так звані лідари. Спорідненість з Google дозволяє Waymo одночасно спиратися і на точні цифрові карти місцевості, а Tesla налаштовує свою систему так, щоб вона могла повноцінно працювати навіть в місцевості, в якій машина жодного разу не була.

Глава Tesla Ілон Маск уже відреагував на заяву Крафчіка й заявив, що здивований перевагою програмного і апаратного забезпечення Tesla над відповідними компонентами автопілота Waymo.

Як раніше повідомляв Autogeek, до 2030 року кожен четвертий автомобіль на китайських дорогах буде оснащений автопілотом четвертого рівня.

За матеріалами: electrek.co

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

275 км на одному заряді: Peugeot представила новий комерційний електромобіль e-Partner

Вартість електромобілів може впасти до $3 000: прогноз японців