in

275 км на одному заряді: Peugeot представила новий комерційний електромобіль e-Partner

Компанія PEUGEOT поповнила лінійку комерційних електромобілів в Європі моделлю e-PARTNER.

Це повністю електрична версія добре відомого вена PEUGEOT PARTNER, який є лідером європейського ринку в своєму класі. 

Новинка з запасом ходу до 275 км (цикл WLTP) та вантажопідйомність до 800 кг буде доступна у декількох модифікаціях – клієнти зможуть вибирати розмір та тип кузова. Зокрема, буде доступний стандартний або подовжений кузов, а також повністю вантажний вен (перевезення до трьох людей, включаючи водія) або вантажопасажирський варіант (перевезення до п’яти людей, включаючи водія).

Електрофургон зможе буксирувати до 750 кг, а корисний об’єм вантажного відсіку складає 4,4 куб. м (ідентично версіям з двигуном внутрішнього згоряння).

PEUGEOT e-PARTNER створений на основі EMP2 (Efficient Modular Platform 2), як мульти-енергетичній платформі. Автівка обладнана електромотором потужністю 100 кВт з обертовим моментом 260 Нм і тяговим акумулятором на 50 кВтг.

Електромотор забезпечує миттєву реакцію на натиснення педалі акселератора, а також відсутність вібрацій і викидів вихлопних газів (CO2) під час їзди.

Електричний силовий агрегат – електромотор, інвертор-конвертор (DC / AC-перетворювач струму) – ідентичний моделі PEUGEOT e-EXPERT. Аналогічно останньому, також в приводі використовується редуктор з оптимізованим передавальним числом під певне допустиме завантаження.

Таким чином PEUGEOT e-PARTNER має такі характеристики (ще вимагають остаточного підтвердження, – ред.):

  • максимальна швидкість 130 км/год;
  • розгін 0-100 км/год за 11,2 секунди;
  • прискорення 80-120 км/год за 8,9 секунди.

Акумулятор PEUGEOT e-PARTNER складається з 18 модулів і забезпечує запас ходу до 275 км. Електричний вен також отримав комбіновану рідинну систему охолодження: тепло від акумулятора використовується для обігріву салону. Це допомагає знизити витрату енергії для обігріву салону і, таким чином, збільшує запас ходу. Крім того, рідинна система охолодження дозволяє підтримувати оптимальну робочу температуру акумулятора, що сприяє продовженню терміну його служби.

Для PEUGEOT e-PARTNER запропоновано два типи вбудованих зарядних пристроїв:

  • 1-фазний потужністю до 7,4 кВт 
  • 3-фазний потужністю до 11 кВт. 

Лючок для підключення зарядного кабелю розташований на задньому лівому крилі. 

Як джерело живлення може виступати звичайна розетка, пристрій типу «Wallbox», публічна потужна зарядна станція. Тобто електромобіль можна заряджатися вдома і на роботі, або на спеціальних публічних зарядних станціях.

Залежно від джерела живлення і потужності вбудованого зарядного пристрою, змінюється і час повної зарядки акумулятора:

  • звичайна побутова розетка з силою струму до 8А – повна зарядка акумулятора за 31 годину;
  • побутова розетка з силою струму до 16А – повна зарядка акумулятора за 15 годин;
  • джерело струму Wallbox з потужністю до 7,4 кВт – повна зарядка акумулятора за 7,5 годин;
  • джерело струму Wallbox з потужністю до 11 кВт і 3-фазнтй вбудований зарядний пристрій потужністю до 11 кВт – повна зарядка акумулятора за 5 годин;
  • публічна «швидка» зарядна станція з допустимою потужністю до 100 кВт – зарядка акумулятора до 80% від номінальної ємності за 30 хвилин.

Електричний вен PEUGEOT e-PARTNER отримав ряд фішок в салоні, які дозволяють максимально повно використовувати можливості його електричного силового агрегату.

Перш за все, електромобіль пропонує селектор для вибору режимів руху, яких всього передбачено три:

  • Eco з максимально допустимою потужністю 60 кВт (190 Нм) – максимальна дальність ходу на одній повній зарядці акумулятора;
  • Normal з максимально допустимою потужністю 80 кВт (210 Нм) – ідеальний компроміс для щоденних поїздок, достатня потужність і запас ходу;
  • Power з максимально-допустимою потужністю 100 кВт (260 Нм) – відмінна динаміка навіть в умовах повного завантаження.

Також електричний вен PEUGEOT e-PARTNER оснащений системою рекуперації енергії з двома рівнями ефективності:

  • «помірний» рівень надає плавне уповільнення, наче на звичайному автомобілі з двигуном внутрішнього згоряння відпустити педаль акселератора;
  • «інтенсивний» рівень активується окремим перемикачем «B» (Brake) і надає більш активне уповільнення при відпуску педалі акселератора, що дозволяє ефективно збирати енергію для збільшення запасу ходу.

Всі версії електричного вена PEUGEOT e-PARTNER оснащені «ручним» стоянковим гальмом з електроприводом.

Також в автомобілі встановили 100% цифровий 10-дюймовий дисплей з HD-розширенням. Відображення інформації на дисплеї виконано в характерному стилі найсучасніших моделей PEUGEOT, його можна легко налаштовувати і конфігурувати.

Оригінальна панель приладів, розташована над рульовим колесом, забезпечує відмінний огляд для водія і може запропонувати максимум корисної інформації: дані бортового комп’ютера, карту навігації, роботу допоміжних систем допомоги, пр.

Акумулятор в електромобілі розташований в нижній частині кузова  – це означає поліпшення стабільності під час маневрування. Крім того, акумулятор є додатковим підсилюючим елементом, завдяки якому зростає жорсткість кузова. Таким чином, особлива конструкція електричного вена гарантує надійність, витривалість, задоволення від їзди.

Новинка PEUGEOT e-PARTNER пропонується у версіях, аналогічно фургону з ДВЗ:

  • кузов типу «Van» (вен, суцільнометалевий закритий фургон, стандартний кузов довжиною 4,4 метра або подовжений кузов 4,75 метра, три посадочних місця включаючи водія);
  • кузов типу «Deep cab» (вантажопасажирський варіант, п’ять посадкових місць з урахуванням водія, тільки подовжений кузов 4,75 метра).

Також новинка може запропонувати численні системи і технології, які забезпечують безпеку, комфорт, простоту управління електромобілем:

  • безключовий доступ і запуск електродвигуна кнопкою;
  • протибуксовочна система Advanced Grip Control з вибором з п'яти режимів роботи;
  • бездротова зарядка для смартфона;
  • система допомоги при старті в гору;
  • камера заднього виду Visiopark з кутом огляду 180°;
  • панорамний огляд заднього виду (огляд ззаду і з боку пасажира, картинка на 5-дюймовому дисплеї в дзеркалі заднього виду);
  • круїз-контроль і обмежувач швидкості;
  • контроль і попередження про виїзд зі свого ряду руху (Lane departure warning system);
  • функція попередження про можливе зіткнення;
  • система автоматичного екстреного гальмування;
  • попередження про втому водія (Driver Warning Alert);
  • система зчитування дорожніх знаків і видачі рекомендація водієві;
  • функція автоматичного перемикання світла «ближній / дальній»;
  • моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього виду;
  • система стабілізації причепа;
  • індикатор перевантаження.

Нагадаємо, вперше вен PEUGEOT PARTNER був представлений в 1996 році і з тих пір покупці вже більше 100 країн могли придбати для себе цей універсальний автомобіль. У поточний момент випускається автомобіль PEUGEOT PARTNER третього покоління, який заслужив престижну нагороду «Міжнародний вен року 2019» (International VAN of The Year in 2019). Всього у світі було продано близько 2 млн автомобілів.

Як раніше повідомляв Autogeek, у новому поколінні хетчбек Peugeot 208 та кросовер Peugeot 2008 будуть повністю електричним.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Скандал: колишнього співробітника Tesla Алекса Хатілова звинуватили у крадіжці секретної інформації

Різні підходи: у Waymo вважають свій автопілот кращим, ніж у Tesla