in

Renault ZOE, Peugeot e-208 чи Opel Corsa-e: який бюджетний електромобіль кращий

Цьогорічна осінь обіцяє бути багатою на події в сфері сталої мобільності.

Напередодні свою першу модель представив концерн Porsche.

Окрім того незабаром у Франкфурті стартує міжнародний автосалон, де свої моделі на електротязі планують презентувати ряд автовиробників.

Й стосується це не лише преміальних брендів, а й субкомпактного сегменту.

Якнайкраще його демонструють такі моделі як Renault ZOE, Peugeot e-208 та Opel Corsa-e. 

Все ці електромобілі мають однакові за ємністю акумулятори (50-52 кВт/год), однак запас ходу у них різний:

  • Renault ZOE може проїхати до 390 км за циклом WLTP;
  • Peugeot e-208 – 340 км (на 15% менше, ніж ZOE);
  • Opel Corsa-e – 330 км (на 18% менше, ніж ZOE).

Ще одною перевагою Renault ZOE є більший багажник та бортова система зарядки 22 кВт. Дві інші моделі, тобто Peugeot та Opel, мають однофазний зарядний пристрій 7 кВт або трифазний зарядний пристрій 11 кВт.

Однак ZOE є самим повільним електромобілем з цих трьох, незважаючи на однакову пікову потужність в 100 кВт. Так, з 0 до 100 км/год моделі розганяються за:

  • Peugeot e-208 та Opel Corsa-e – 8,1 секунди;
  • Renault ZOE – 9,5 секунди (11,4 секунди у версії R110).

Що ж стосується вартості моделей, то найдорожча з усіх Renault ZOE – в Німеччині за електромобіль треба буде віддати 33 990 євро. Базова версія Opel Corsa-e коштує 29 900 євро, а Peugeot e-208 – 30 450 євро.

Як раніше повідомляв Autogeek, в США визначили, які системи допомоги водієві є найбільш непотрібними.

За матерілами: Insideevs

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

“Турбо” – це не те, про що ви подумали: Ілон Маск покепкував з назви Porsche Taycan

Стало відомо, навіщо потрібна салонна відеокамера в електромобілях Tesla Model 3