Цьогорічна осінь обіцяє бути багатою на події в сфері сталої мобільності.
Напередодні свою першу модель представив концерн Porsche.
Окрім того незабаром у Франкфурті стартує міжнародний автосалон, де свої моделі на електротязі планують презентувати ряд автовиробників.
Й стосується це не лише преміальних брендів, а й субкомпактного сегменту.
Якнайкраще його демонструють такі моделі як Renault ZOE, Peugeot e-208 та Opel Corsa-e.
Все ці електромобілі мають однакові за ємністю акумулятори (50-52 кВт/год), однак запас ходу у них різний:
- Renault ZOE може проїхати до 390 км за циклом WLTP;
- Peugeot e-208 – 340 км (на 15% менше, ніж ZOE);
- Opel Corsa-e – 330 км (на 18% менше, ніж ZOE).
Ще одною перевагою Renault ZOE є більший багажник та бортова система зарядки 22 кВт. Дві інші моделі, тобто Peugeot та Opel, мають однофазний зарядний пристрій 7 кВт або трифазний зарядний пристрій 11 кВт.
Однак ZOE є самим повільним електромобілем з цих трьох, незважаючи на однакову пікову потужність в 100 кВт. Так, з 0 до 100 км/год моделі розганяються за:
- Peugeot e-208 та Opel Corsa-e – 8,1 секунди;
- Renault ZOE – 9,5 секунди (11,4 секунди у версії R110).
Що ж стосується вартості моделей, то найдорожча з усіх Renault ZOE – в Німеччині за електромобіль треба буде віддати 33 990 євро. Базова версія Opel Corsa-e коштує 29 900 євро, а Peugeot e-208 – 30 450 євро.
Як раніше повідомляв Autogeek, в США визначили, які системи допомоги водієві є найбільш непотрібними.
За матерілами: Insideevs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: