В США визначили, які системи допомоги водієві є найбільш непотрібними.
Експерти опитали понад 20 тисяч американців й створили антирейтинг таких систем.
В опитуванні взяли участь власники нових авто, які придбали свої транспортні засоби за три місяці до цього. Вони повинні були відповісти на питання в шести категоріях: розваги та зв’язок, захист від зіткнень, комфорт та зручність, допомога в управлінні ТЗ, сумісність зі смартфоном та навігація.
Найвище оцінили водії система захисту від зіткнень (813 балів). Далі розташувалася функція сумісності за смартфоном – 789 бали, комфорт та зручність – 787 балів, розваги і зв’язок – 782 бали, допомога в управлінні автомобілем – 768 балів і навігація – 744 бали.
Частіше за все водії скаржилися на систему утримання в смузі руху – майже чверть опитаних (23%) зазначили, що оповіщення системи дратують, а інколи й заважають під час руху. За словами 61% респондентів, вони просто відключили цю систему.
Окрім того 21% водіїв висловили думку, що електронні «асистенти» краще деактивувати.
Проте ефективність системи залежить від виробника.
«Деякі бренди процвітають в тому, щоб зробити свої технології безпеки ефективними, не будучи владними. Деякі з них хороші в одному аспекті, але слабші в іншому, а деякі мають проблеми з обома. Саме тому одна марка має 90% своїх клієнтів, що бажають зберегти систему у своєму наступному авт, а інша марка – лише 59% своїх клієнтів, які говорять те ж саме», – зазначила керівник відділу досліджень взаємодії водіїв і взаємодії людини з автомобілями в JD Power Крістін Колоджей.
Також важливу роль відіграє і модель автомобіля. Найефективнішим у цьому році визнали Kia Stinger (834 бали з 1000 можливих).
Трійки лідерів в рейтингу задоволеності клієнтів в цьому році наступні:
- субкомпакти – Hyundai Kona, Toyota C-HR, Hyundai Accent;
- компактні – Kia Forte, Volkswagen Jetta, Hyundai Elantra;
- середньорозмірні – Chevrolet Blazer, Chevrolet Traverse, Hyundai Santa Fe;
- повнорозмірні – Ford Expedition, Chevrolet Silverado, Ram 1500;
- компактні преміальні – Kia Stinger, Genesis G70, Cadillac XT4;
- середньорозмірні преміальні – Porsche Cayenne, BMW 5 Series, Audi Q8.
«Споживачі, як і раніше, дуже стурбовані тим, що автомобілі можуть рухатися самостійно, і їм потрібно більше інформації про ці складні системи, а також більше каналів, щоб дізнатися, як їх використовувати або, як і чому вони вмикаються. Якщо вони не признають систему утримання в смузі руху – основну технології автономного водіння – як вони збираються признавати повністю автоматизовані транспортні засоби? Важливо, щоб галузь усвідомила важливість першого досвіду власника цих автоматизованих технологій нижчого рівня, оскільки це допоможе визначити майбутнє використання повністю автоматизованих транспортних засобів», – наголосила Колоджей.
Як раніше повідомляв Autogeek, система eHorizon від Continental навчилася передбачати погіршення дорожніх умов.
За матеріалами: J.D. POWER