in

Прибутковими електромобілі стануть тільки при ціні батарей $60 за 1 кВт‧год: аналітика

Прибутковими електромобілі стануть тільки при ціні батарей $60 за 1 кВт‧год: аналітика

Автовиробники кардинально змінили думку про рентабельність електромобілів.

2021 рік повністю змінив думку провідних керівників автомобільної галузі про електромобілі. Ті, хто ще зовсім нещодавно запевняв, що перехід на електротягу економічно не вигідний, несподівано почали заявляти, що до середини десятиліття батарейні автомобілі будуть такими ж прибутковими, як і моделі з двигунами внутрішнього згоряння. У минулому залишилися й заяви про величезні витрати на розробку електричних трансмісій та переобладнання заводів.

«Є наявні ознаки того, що бізнес електромобілів може бути не гіршим, ніж бізнес зі звичайними автомобілями», – сказав 16 березня головний виконавчий директор Volkswagen AG Герберт Дісс.

Німецький виробник – яскравий приклад того, наскільки змінилося ставлення галузі до електромобілів. Тільки кілька років тому Volkswagen намагався приховати справжні цифри шкідливих викидів мільйонів своїх дизельних автомобілів, а зараз являється провідним виробником електромобілів в Європі.

Прибутковими електромобілі стануть тільки при ціні батарей  за 1 кВт‧год: аналітика

У переході на електротягу німецький концерн робить ставку на спільні розробки та використання платформи усіма своїми брендами. Крім того, у найближчі роки VW планує побудувати в Європі шість заводів з виробництва акумуляторних батарей.

Основний бренд групи VW очікує, що рентабельність електромобілів досягне критичної точки приблизно у 2025 році. Зі слів генерального директора Volkswagen Ральфа Брандштеттера, рентабельність кросовера ID.4, буде «більш-менш схожою» з порівняними паливними моделями.

Прибутковими електромобілі стануть тільки при ціні батарей  за 1 кВт‧год: аналітика

Але з такими оптимістичними прогнозами не згодні аналітики Sanford C. Bernstein. На їхню думку, виробникам бюджетних моделей, таких як Skoda і Seat, знадобитися більше часу, щоб виробництво електромобілів стало рентабельним. За оцінками, для цього ціни на акумулятори повинні впасти до 60 доларів за кВт‧год з сьогоднішніх 140 доларів.

У січні 2020 року про відмову від бензинових і дизельних автомобілів до 2035 року заявив і General Motors. До кінця десятиліття повністю перевести на використання електродвигунів тільки європейський асортимент легкових моделей готовий і Ford. До 2025 року інвестиції компанії електричні і безпілотні автомобілі становитимуть 29 млрд доларів США.

Як раніше повідомляв Autogeek, фахівці визначили, наскільки електромобілі екологічніші за авто з ДВЗ.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Прибутковими електромобілі стануть тільки при ціні батарей $60 за 1 кВт‧год: аналітика
770 км без підзарядки: офіційний запас ходу електромобіля Mercedes-Benz EQS виявився більшим на 70 км

770 км без підзарядки: офіційний запас ходу електромобіля Mercedes-Benz EQS виявився більшим на 70 км

Передові технології й чудова керованість: Nissan Ariya успішно пройшов серію серйозних випробувань

Передові технології й чудова керованість: Nissan Ariya успішно пройшов серію серйозних випробувань