in ,

770 км без підзарядки: офіційний запас ходу електромобіля Mercedes-Benz EQS виявився більшим на 70 км

770 км без підзарядки: офіційний запас ходу електромобіля Mercedes-Benz EQS виявився більшим на 70 км

На ринку Європи новий флагман електричної лінійки Mercedes-Benz очікується у серпні 2021 року.

Офіційна прем’єра електроседана Mercedes-Benz EQS запланована на 15 квітня 2021 року. Захід пройде в онлайн-форматі. Готуючись до цієї події, німецька марка пропорційно публікує інформацію про новий флагман своєї електричної лінійки.

Кілька днів тому компанія оголосила про старт виробництва батарей для EQS, заявивши, що максимальна ємність становитиме 108 кВт•год, а запас ходу – 700 км. Нові дані про дальнобійності Mercedes-Benz EQS виявилися значно привабливішими: офіційний запас ходу заявлений на рівні 770 км у реалістичному вимірювальному циклі WLTP.

770 км без підзарядки: офіційний запас ходу електромобіля Mercedes-Benz EQS виявився більшим на 70 км

Досягти такого значного запасу ходу інженерам Mercedes-Benz вдалося завдяки новій електричній платформі EVA, ємкій батареї та аеродинамічній формі автомобіля (коефіцієнт опору повітрю Cd становить 0,20).

Як повідомили у компанії, літій-іонна батарея Mercedes-Benz EQS ємністю 108 кВт•год складається з 12 комірок по 9 кВт•год кожна на основі осередків NCM 811. Споживання енергії складе 140 Вт•год/км у циклі WLTP.

Як повідомляв раніше Autogeek, салон Mercedes-Benz EQS укомплектують «гіперекраном» шириною 141 см, який об’єднав в одне ціле цифрову панель приладів, «мультимедійку» і пасажирський дисплей.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
770 км без підзарядки: офіційний запас ходу електромобіля Mercedes-Benz EQS виявився більшим на 70 км
Загадковий конкурент VW ID.3: Peugeot готує новий електромобіль, але всі деталі тримає в секреті

Загадковий конкурент VW ID.3: Peugeot готує новий електромобіль, але всі деталі тримає в секреті

Прибутковими електромобілі стануть тільки при ціні батарей $60 за 1 кВт‧год: аналітика

Прибутковими електромобілі стануть тільки при ціні батарей $60 за 1 кВт‧год: аналітика