Пандемія коронавірусу вплине на ринок електромобілів не так сильно, як на продажі авто з ДВЗ.
За попередніми даними, цього року продаж електромобілів у світі скоротиться на 18%, в той час як рівень продажів авто з двигунами внутрішнього згоряння знизиться на 23%.
Разом з тим аналітики BloombergNEF (Bloomberg New Energy Finance) наголошують, що електрифікація, спільна мобільність та автономне водіння впливатимуть на автомобільний транспорт відтепер до 2040 року. Йдеться про легкі пасажирські транспортні засоби, комерційні транспортні засоби, автобуси та дво/триколісні транспортні засоби.
За даними експертів, коронавірусна криза досить сильно вплинула на сферу електромобілів, яка в найближчі десять років повинна була продемонструвати небувалий ріст. Однак в найближчі роки довгострокова електрифікація транспорту пришвидшиться.
Очікується, що до 2022 року у світі з’явиться понад 500 різних моделей на електротязі. Впливати на ринок будуть вибір споживачів та конкурентне ціноутворення.
Також зазначається, що продажі пасажирських електромобілів до 2020 року зростуть до 1,7 млн одиниць, до 2025 – 8,5 млн, до 2030 – 26 млн, й до 2040 вже буде нараховуватися 54 млн електромобілів в світі.
При цьому до 2020 року планують продати 8,5 млн гібридів, однак до 2040 року їх кількість зросте до 116 млн одиниць.
Окрім того в прогнозі йдеться про те, що до середини 2020 років ціни на електромобілі більш-менш зрівняються з цінами на авто з ДВЗ, однак це в цілому буде залежати від регіона. Також це буде залежати від вартості акумуляторних батарей – впровадження нових хімічних засобів, нових технологій виготовлення та спрощеного дизайну упаковки дозволить утримати ціни, а можливо й зменшити її.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Nissan оприлюднила свій чотирирічний виробничий план, згідно з яким, автовиробник планує інвестувати в такі сфери, як спортивні автомобілі та електромобілі.
За матеріалами: fra.org.ua
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: