in

Понад 100 кіловат у “базі” за ті ж гроші: Porsche Taycan втратив меншу батарею

У 2025 році електромобіль Porsche Taycan втратить базову тягову батарею ємністю 89 кВт*год. Відтепер усі без виключення модифікації авто отримають тяговий акумулятор на 105 кВт*год.

Так, Porsche Taycan та Taycan 4S тепер оснащені батареєю Porsche Performance Battery Plus, яка додає запас ходу приблизно на 80 км. Базовий Taycan поставляється з 19-дюймовими колісними дисками Taycan S Aero, а також вперше з можливістю вибору безшкіряного інтер’єру з оббивкою «Pepita» або спортивною оббивкою «Race Tex».

Адаптивний круїз-контроль і система допомоги при зміні смуги руху також увійшли в стандартну комплектацію. У Porsche заявляють, що загальна вартість додаткового обладнання становить понад 10 000 доларів, яке клієнт отримує безкоштовно.

Крім того, рульове керування задньою віссю та опція Porsche Power Steering Plus тепер є стандартною функцією моделей GTS і Turbo. Тим часом електричний універсал Cross Turismo поставляється з пакетом Offroad Design Package у стандартній комплектації, отримуючи дорожній просвіт на 10 мм більший, ніж у звичайної моделі.

У той же час Porsche також додав більше обладнання до лінійки Panamera. Адаптивний круїз-контроль, система допомоги при зміні смуги руху та вдосконалена звукова система Bose входять у стандартну комплектацію. Panamera Turbo тепер також отримує шумоізоляційне скло, і Porsche каже, що додатковий комплект дозволяє заощадити до 8000 доларів.

Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Porsche показала нову лінійку електробайків.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Hyundai Ioniq 5 з пробігом 660 тисяч кілометрів: названі ключові проблеми

Більше 10 гігафабрик Tesla: BYD будує гігантський автозавод з випуску електромобілів