Hyundai Motor Company представила нову технологію активних клапанів, що розроблені для покращення аеродинаміки та збільшення запасу ходу електромобілів. Запатентована технологія, що отримала назву Active Air Skirt (AAS), зменшує коефіцієнт лобового опору.
Технологія AAS встановлюється між переднім бампером і колесами автомобіля. Нова розробка розгортається на швидкості понад 80 км/год – точці, коли аеродинамічний опір Genesis GV60, який використовується в тестах, перевищує його опір коченню. Як і слід було очікувати, спеціальний клапан зроблено з міцної гуми.
Hyundai каже, що AAS зменшила коефіцієнт лобового опору кросовера на 0,008, тобто 2,8%. Окрім того, нова розробка забезпечує додатковий запас ходу в 5 км, але поки що це здається мізерним покращенням. Також було доведено, що технологія Hyundai AAS покращує притискну силу автомобіля, що має призвести до більшої стабільності на високій швидкості.
“Очікується, що ця технологія матиме більший вплив на позашляховики, де важко іншими методами покращити аеродинамічні характеристики”, – сказав Сун Хюнг Чо, віце-президент і голова групи розвитку кузовів Hyundai Motor Group.
У Hyundai відзначили, що в Південній Кореї та США були подані заявки на відповідні патенти, що свідчить про намір довести технологію до масового виробництва. Також компанія розпочала тести на довговічність і продуктивність нової розробки.
Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, Hyundai навчився виробляти водень для автомобілів з лайна та пластику.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: