in

Перший італійський бренд у Formula E: електромобіль Maserati вже наступного року дебютує на чемпіонаті світу ABB FIA

Maserati готова зробити перший крок у своїй автоспортивній стратегії – у 2023 році бред дебютує на чемпіонаті світу ABB FIA Formula E.

Про це повідомила компанія АФ “Гранд-Автомотів”, офіційний дистриб’ютор автомобілів Maserati в Україні.

“З автоспортом у генах та духом чистого суперництва, Maserati є першим італійським брендом, який виступає у Formula E. Повернення на трасу відроджує дух гонок у ДНК Maserati, – йдеться в повідомленні. – Неперевершена спадщина гонок Maserati, висока продуктивність та новаторський підхід до електрифікації, ідеально поєднуються з концепцією чемпіонату світу ABB FIA Formula E, автогонках на електричних автомобілях”.

Maserati дебютує у гонках у 9 сезоні з новим Gen3, найшвидшим, найлегшим та найпотужнішим гоночним автомобілем за всю історію Formula E. Gen3 – найефективніший гоночний автомобіль у світі, в якому реалізовано низку передових конструктивних, виробничих та технологічних інновацій.

Варто зазначити, що рішення виступати в електричному чемпіонаті пов’язане з випуском лінійки дорожніх електромобілів Folgore. Окрім того вMaserati зазначили, що чемпіонат світу ABB FIA Formula E надає бренду унікальну платформу для демонстрації безпрецедентної спадщини перегонів бренду та Folgore у середовищі, де “потужно співіснують висока продуктивність та інновації”.

“Ми дуже пишаємося тим, що повертаємося у світ гонок головними героями. Нами керують пристрасть та інновації. Ми маємо славетні перемоги у гонках світового значення, а зараз ми хочемо ще вище підняти планку, – зазначив генеральний директор Maserati Давиде Грассо. – У боротьбі за продуктивність, розкіш та інновації, серія Folgore неперевершена, і ценайчистіше відображення Maserati. Саме тому, ми вирішили повернутися до гонок та взяти участь у чемпіонаті світу FIA Formula E, зустрітися з нашими клієнтами у центрах міст світу та вивести Trident у майбутнє”.

“Для STELLANTIS Motorsport велике задоволення зіграти свою роль у поверненні Maserati до гонок. Formula E стане не тільки новим етапом в історії бренду, а й нашою технологічною лабораторією для прискорення розробки високоефективних електрифікованих силових агрегатів та інтелектуального програмного забезпечення для наших спортивних автомобілів. Formula E – ідеальний чемпіонат для цієї мети, і ми дуже пишаємося тим, що стали першим італійським брендом, який приєднався до нього”, – заявив Жан-Марк Фіно, старший віце-президент STELLANTIS Motorsport.

У той же час засновник та голова Formula E Алехандро Агаг підкреслив:

“Ми пишаємося тим, що маємо нагоду запросити Maserati в автоспорт світового рівня. Чемпіонат світу ABB FIA Formula E – це вершина гонок на електромобілях. Він забезпечує ідеальне середовище для найдинамічніших та інноваційних брендів високопродуктивних автомобілів, щоб продемонструвати свої технологічні можливості поряд зі своїми спортивними амбіціями”.

“Ми раді, що Maserati приєднається з Gen3 до чемпіонату світу ABB FIA Formula E та зіграє визначальну роль у переосмисленні майбутнього автоспорту. Перегони Formula E проходять у самому серці визначних міст світу, за ними палко стежить прогресивна світова аудиторія. Мільйони наших шанувальників у всьому світі будуть у захваті, побачивши Maserati в якості одного із елітних світових брендів електромобілів”, – прокоментував рішення Maserati генеральний директор Formula E Джеймі Рейгл.

“Я радий вітати Maserati у Formula E у 9-му сезоні. Для такого культового виробника з надзвичайно гордою та успішною спадщиною в автоспорті, заява про участь є свідченням непохитної віри у майбутнє чемпіонату світу ABB FIA Formula E, який готується до нової ери. Новий одномісний автомобіль Gen3 стане вершиною екологічності, технологічності та продуктивності”, – зазначив президент FIA Мохаммед Бен Сулайєм.

Нагадаємо, історія Maserati на трасі розпочалася із зухвалості братів Мазераті, яку далі пристрасно підтримали гонщики.

Гоночний дебют бренду відбувся 96 років тому. Першим гоночним автомобілем з логотипом Trident на капоті був Tipo 26, який дебютував на Targa Florio у 1926 році, зайнявши перше місце в класі до 1,5 л з Альф’єрі Мазераті за кермом.

Тридцять один рік по тому Хуан Мануель Фанхіо виграв чемпіонат світу F1 на Maserati у 1957 році. А Марія Тереза Де Філіппіс стала першою жінкою, що пройшла кваліфікацію на Гран-прі Формули-1, за кермом 250F.

Остання поява бренду у перегонах була з безпрецедентним MC12, який виграв 22 гонки (включаючи 3 перемоги у 24 годинах Spa) та 14 чемпіонських титули у чемпіонатах конструкторів, чемпіонатах пілотів та командних чемпіонатах у FIA GT з 2004 року до 2010 року.

Гонки завжди були природним місцем існування Maserati. Навіть зараз, з настанням нової ери в Formla Е, Maserati відштовхується від свого коріння та будує майбутнє.

Прочемпіонат світу ABB FIA Formula E

Вражаючі гонки Formula E, які відбувалися на вулицях найзнаковіших міст світу, в тому числі, Нью-Йорк, Монако, Берлін, Мехіко, Лондон та Рим, призвели до розвитку електромобілів за рахунок підвищення енергоефективності, розширення асортименту батарей та прогресу у розробці силових агрегатів.

Як раніше повідомляв Autogeek, Formula E розглядає можливість переходу на водень. Вже за декілька сезонів у гонках будуть брати участь автомобілі на водневих паливних елементах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Прагне незалежності: Mercedes-Benz вирішив самостійно розробляти двигуни та акумулятори для своїх електромобілів

Більше 240 зарядок й 60% постійних клієнтів: Укртелеком відзвітував про перший рік роботи мережі зарядних станцій для електротранспорту «UTrecharge»