КамАЗ подав в Роспатент заявку на безпілотну вантажівку на електричній тязі, яка без кабіни виглядає досить дивно.
Заявка на патент подавалась до державного органу реєстрації ще влітку минулого року.
Авторами значаться шість чоловік, в тому числі член правління компанії Ірек Гумер і головний конструктор інноваційних автомобілів Сергій Назаренко. Заявку вони подали іще 15 липня минулого року, а Роспатент провів її реєстрацію лише 10 лютого.
Сама по собі майбутня автівка виглядає досить дивно. В патенті зображено прямокутний кузов на двохосному шасі, з невеликим дорожнім просвітом, круглими фарами, задніми ліхтарями і вентиляційною сіткою.
Інформації про електричну силову установку, як і про безпілотну систему, поки немає.
По зовнішньому вигляду модель дуже схожа на Volvo Vera. Однак останній уже успішно “працює” і перевозить вантажі по чітко заданому маршруту з логістичного центру до порту Гетерборга. Він їздить зі швидкістю 40 км/год і віддалено контролюється операторами.
Зазначимо, це в вже не перша спроба КамАЗу створити безпілотну вантажівку. В кінці 2019-го в росЗМІ з’явилась інформація, що компанія проводить випробування подібної моделі, яка виконує перевезення вугілля.
В листопаді того ж року КамАЗ показав роботизовано вантажівку КамАЗ-5490 NEO. Його оснастили лідарами, радарами і системою позиціонування від компаній Continental, Quanergy і Trimble.
Як раніше повідомляв Autogeek, компанія Volvo Trucks, яка нещодавно розпочала продажі електричних вантажівок для міських перевезень, вважає, що електрифікація може стати конкурентоспроможною альтернативою для більш важких вантажівок. Для вивчення та демонстрації наявних можливостей Volvo Trucks розробила два європейські концепти електричних вантажівок для будівельних робіт та регіональних перевезень.
По матеріалах: www1.fips.ru.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: