Компанія Panasonic, основний постачальник батарей для електромобілів Tesla, планує використати перероблені матеріали, надані стартапом Redwood Materials, для виробництва нових літій-іонних акумуляторних осередків у «замкнутому» виробничому циклі.
Вже цього року Redwood Materials, заснована колишнім технічним директором Tesla Джеффрі Стробелом та спеціалізується на вторинній переробці акумуляторів, почне постачати відновлену мідну фольгу для нових літій-іонних елементів на фабрику Gigafactory в Неваді.
Panasonic випускає на Гігафабриці близько 2 мільярдів акумуляторних осередків на рік. За словами Алана Свона, президента Panasonic Energy North America, у найближчі десять років компанія очікує на п’ятикратне зростання, оскільки все більше і більше автомобілів переходять на електричні двигуни.
Переробка старих батарей допоможе Panasonic досягти сталого розвитку протягом зростання обсягів виробництва у 2020-х роках.
«Ми плануємо задіяти мідну фольгу Redwood із перероблених матеріалів у виробництві наших нових акумуляторів вже до кінця цього року», – заявив Алан Свон на міжнародній виставці CES 2022 у Лас-Вегасі.
Використання відновленої мідної фольги стане першим виробничим процесом замкнутого циклу, що передбачає переробку старих батарей, отримання корисних матеріалів та їх подальше повернення на той самий завод. Таким чином, мідна фольга буде застосовуватися в нових акумуляторах Panasonic, які в кінцевому підсумку потраплять у нові електромобілі Tesla.
Постачальник вторинної сировини – компанія Redwood Materials – базується недалеко від Gigafactory, Карсон-Сіті, штат Невада. Під час роботи в Tesla її засновник Джеффрі Стробел зіграв важливу роль у розробці двигунів для автовиробника, а також допоміг створити і запустити саму Gigafactory, найбільший у США завод із виробництва акумуляторів. У 2019 році він залишив компанію, щоб започаткувати стартап з переробки використаних акумуляторів.
Redwood Materials вже залучила близько 800 мільйонів доларів на розширення свого бізнесу. Оскільки попит на батареї для електромобілів та дорогі комплектуючі, необхідні для їхнього виробництва, постійно зростає, у вересні 2021 року компанія поділилася планами інвестувати до 2025 року понад 1 млрд доларів будівництво великого заводу в США, який вироблятиме матеріали для акумуляторів, що встановлюють в електромобілі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Toyota і Panasonic планують знизити вартість батарей для електромобілів на 50%.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: