Основним фактором вибору між паливним та електричним автомобілем був і залишається запас ходу. Але, як показала статистика Міністерства енергетики США, автомобілістам більше не варто боятися цього моменту. З 2016 року кількість електромобілів, здатних проїхати не менше 480 км без підзарядки, значно зросла, а у 2022 році потроїлася порівняно з попереднім роком.
Якщо у 2010-х роках лідером електромобільних технологій та єдиним виробником електромобілів із запас ходу 480 км і більше була Tesla, то зараз ситуація змінилася. У 2020-х решта галузі підтяглася, і у споживачів з’явилося більше варіантів. І це стосується не лише «дальнобійності», а й стилю та функціональності.
Як пише Electrek, у 2022 модельному році на ринку США представлено 14 електромобілів із запасом ходу понад 480 км. Для порівняння, 2021 року на місцевому ринку такий пробіг пропонували лише п’ять моделей, а п’ятьма роками раніше – одна.
Найбільш «дальнобійний» із 14 моделей – електричний седан Lucid Air з паспортним запасом ходу понад 837 км. На другому місці Tesla Model S – понад 652 км. Також у першу «трійку» входять Rivian R1T та Rivian R1S – понад 643 км.
Звичайно, більшість з доступних у США «дальнобійних» електромобілів – преміум-клас із відповідними цінниками, але є й доступніші варіанти. Наприклад, Hyundai IONIQ 5, Kia EV6 та Ford F-150 Lightning, щоправда, останнього доведеться почекати до 2024 року.
Враховуючи те, що більшість із нас використовує автомобіль в основному для поїздок на роботу і, відповідно, проїжджає в день набагато менше за 160 км, то вибір придатних для цього електромобілів значно зростає. Тим більше, що батарею можна заряджати вночі або підключити до мережі прямо в офісі. Якщо, звісно, керівництво не проти.
Як раніше повідомляв Autogeek, Ілон Маск попросив клієнтів не скаржитися на оновлення системи автопілота Tesla.
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: