in

Skoda презентувала новий логотип та фірмові кольори: крок у електричне майбутнє

Чеська автомобільна марка прискорює перехід на електромобілі.

Skoda Auto представила свій новий логотип, гаму кольорів та фірмовий стиль (СI), який вперше за 30 років пережив радикальну трансформацію. Також змінилося накреслення товарного знаку компанії, який відтепер використовуватимуть значно частіше за логотип. У новому стилі напис «SKODA» виглядає більш симетрично та округло, а фірмовий «капелюшок» над «фірмовим S» тепер інтегрований у саму букву.

Логотип марки – крилата стріла – втратив попередні тривимірні форми. Тепер він простий, двомірний та без металевого обідка. Це дозволить більш гнучко інтегрувати його у різні формати.

Як повідомили у Skoda, робота над новим фірмовим стилем тривала понад рік. Зокрема, логотип відбирали із 165 пропозицій. Остаточний вибір зроблено на підставі відгуків понад 2200 респондентів з Чехії, Німеччини, Італії, Норвегії, Індії та Ізраїлю, яким запропонувати три кащі на думку команди варіанти.

На основі опитувань респондентів сформована й нова кольорова гама – два відтінки зеленого: Emerald та Electric Green. Саме ці кольори асоціювалися у них з екологією, стійкістю та електромобільністю.

Впровадження нового фірмового стилю планують розпочати з інформаційних та комунікаційних матеріалів. У серійних автомобілях, зокрема, в оформленні інформаційно-розважальної системи він почне з’являтися з 2024 року. Також перетворення у відповідності до нового стилю Skoda чекає й на дилерські центри.

Як раніше повідомляв Autogeek, в Китаї створили ще один електромобільний бренд.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

На ринку США втричі зросла кількість “далекобійних” електромобілів із запасом ходу майже 500 км

“Дія” отримала нову функцію: як сплатити штраф за порушення ПДР у три кліки