Власник «найдальнобійнішого» електромобіля Tesla у світі поділився враженнями від експлуатації.
Героєм опублікованого у YouTube ролика став седан Tesla Model S 70D 2015 року. На одометрі електромобіля понад 424 000 миль (682 360 км), тобто його власник проїжджав у середньому понад 70 000 миль (112 650 км) на рік. Такий значний пробіг всього за шість років експлуатації пояснюється кількома роками роботи в Uber.
Цікаво, але незважаючи на пробіг та умови експлуатації седану вдалося зберегти цілу низку оригінальних компонентів трансмісії. Зі слів власника, першим довелося поміняти акумуляторний блок. Заміну зробили за гарантією через 250 000 миль (402 335 км). Для порівняння, середньостатистичний американець подолає таку відстань за 17 років. З нинішнім акумулятором автомобіль вже проїхав 289 680 км.
Через 380 000 миль (611 550 км) на седану замінили передній мотор, тоді як задній блок приводу досі оригінальний. Також у Tesla Model S нові задні осі, передні верхні важелі управління, задні верхні тяги і нижні передні тяги – все на відстані близько 375 000 миль (603 500 км). На позначці близько 300 000 миль (482 800 км) вийшов з ладу компресор кондиціонера, а на 335 000 миль (539 130 км) – блок управління мультимедійної системи.
Всі інші компоненти досі оригінальні. Погодьтеся, досить непогано для автомобіля, який декілька років пропрацював у таксі.
Як раніше повідомляв Autogeek, Tesla Model S обладнали трьома реактивними двигунами й розігнали до сотні.
За матеріалами: InsideEVs
Повідомити про помилку
Текст, який буде надіслано нашим редакторам: