in

Компанія Hyundai найняла робота-гуманоїда для обслуговування клієнтів в автосалоні

Компанія Hyundai презентувала вдосконаленого робота-гуманоїда DAL-e для автоматизованого обслуговування клієнтів.

Hyundai Motor Group запустила пілотну програму, в рамках якої клієнтів одного з автосалонів компанії у південному Сеулі зустрічає робот-гуманоїд DAL-e.

Абревіатура DAL-e розшифровується «Drive you, Assist you, Link with you-experience» (вести вас, допомагати вам, зв’язуватися з вашим досвідом). Після пілотної програми він буде використовуватися в різних областях, які вимагають повсякденної взаємодії з клієнтами, включаючи виставкові зали Hyundai та Kia. Як заявили в компанії, робот DAL-e зможе обслуговувати клієнтів, які хотіли б скоротити контакти з людьми під час пандемії COVID-19.

Габарити DAL-e – 1160 х 600 х 600 мм. Важить робот 80 кг. Він вміє розпізнавати обличчя та здатний вести емоційний діалог з клієнтами, надаючи корисну інформацію про продукти та послуги й відповідаючи на словесні команди та команди сенсорного екрану.

DAL-e може вільно переміщатися по салону і надавати інформацію про транспортні засоби та технології, підключаючись по бездротовій мережі до великого екрану. Також робот запрошує відвідувачів сфотографуватися з ним та при бажанні може «обійняти» клієнта своїми рухливими руками.

У разі якщо покупець входить у виставковий зал без маски, андроїд розпізнає це й радить покупцеві надіти її.

Як раніше повідомляв Autogeek, Hyundai Wia презентували нову систему управління теплом для електромобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Подобається контент? Підтримай Autogeek на Patreon!
Become a patron at Patreon!

Volkswagen планує судитися із Bosch та Continental через нестачу чіпів для автомобілів

100 км на одному заряді: польський електромобіль Triggo виводять на китайський ринок